Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 24 maj 2011

storm

Av Eva - 24 maj 2011 17:02

Full storm i dag.När jag kom hem i dag från jobbet låg partytältet så här uppe i häcken   Hoppas det går att fixa till det. Och vilken tur vi hann ha festen.

Elen försvann en stund på eftermiddan. Så ett riktigt hemsk storm härjar nu här.

Man får vara glad att huset står kvar.Önskar en skön och lugn kväll.

 
 
Kaisa

Kaisa

24 maj 2011 17:20

Oj - då har det blåst rejält, då hade ni festen i grevens tid :-)

Kvällskram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
hanne-may

hanne-may

24 maj 2011 18:16

ja tur det. Men tråkigt att vi inte hann ta ner det. kram

http://may-hanne.bloggplatsen.se

 
Blessingsrehab

Blessingsrehab

25 maj 2011 10:34

Ja här har de blåst i träa me..Men balkongen är kvar :)..Hoppas att det går att använda igen..Bless

http://blessingsrehabbloggplatsen.se

 
hanne-may

hanne-may

25 maj 2011 10:59

Ja Bless ! Jag är glad att huset står kvar;-)

http://may-hanne.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

optimist

25 maj 2011 16:19

Blåsten måste ha varit hård. Hoppas att det går att fixa till tältet, och att stormbyarna har mattats av. Mysingen var ute på sjön igår och det blåste verkligen mycket. Kram från optimist

 
Piedra (f d Snosse)

Piedra (f d Snosse)

25 maj 2011 20:08

Jösses! Tur att det inte blåste så i helgen, när ni hade festen. Här har det också stormat men lugnat sig nu. Kram!

http://enplatsilivet.blogspot.com

 
Ingen bild

Monika

26 maj 2011 11:02

I all bedrövels måste man nästan skratta åt eländet....Kramar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards