Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 30 maj 2011

måndag

Av Eva - 30 maj 2011 11:21

      Hej Måndag igen. Helgen gick fort. I fredags var jag på teater. Min duktiga emma var så duktig. Stolt mamma.    


I dag blåser det som attan. Tycker inte alls om detta blåsväder som aldrig verkar lugna ner sig. Men solen verkar komma fram. Skulle ha jobbat dag i dag. Men bytte tur, så jag börjar två. Faktiskt skönt! Ledig i morgon. Ska bli skönt.   Ha det gott alla boggers

 
 
Piedra (f d Snosse

Piedra (f d Snosse

30 maj 2011 12:16

Vad mysigt att se sin dotter spela teater! :) Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

30 maj 2011 14:46

Visst är det kul att hänga med barnen och deras intressen samt aktiviteter (även om dom är vuxna).
Det är så skönt att det går bra för dom.

Här blåser det fortfarande, men... solen visar sig iaf nu och det är alltid nåt :)

Skönt att du har ledigt i morgon. Vi kan bara hoppas att blåsten har lugnat sig tills dess.

Ha det så bra och ta hand om dig!
Kramis

http://mammayth48.wordpress.com

 
Kaisa

Kaisa

30 maj 2011 15:53

Kul att se en teater där ens egna dotter medverkar :-)

Ha en fin fortsättning på dagen!

Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards