Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Händig tjej

Av Eva - 31 maj 2011 08:47

   


Dessa fina hjärtan har min fd svägerska gjort- Är lyckligt lottat som har fått dessa två.


Jätteduktig på allt hon gör. En en fin mamma och mormor är hon också.


I dag är det sista dagen i denna månad. Nu går det fort. Juni alleredan i morgon.

Och på torsdag är det kristiflygare.,Lite ledigt blir det för de som jobbar dagtid.

Själv jobbar jag i vården ,så det är bara gå och jobba  


Men i dag är jag ledig. Så himla skönt!!


Önskar en fin dag. Tror att det blir en  dag.

 
 
Piedra (f d Snosse)

Piedra (f d Snosse)

31 maj 2011 09:17

Åh, vilka fina! :) Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
GeddFish

GeddFish

31 maj 2011 09:48

Sista dagen i maj, ja. Upptäckte det när jag satte på datorn, vad fort det går! Finfina hjärtan.
Ha det gott! Kram

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Blessingsrehab

Blessingsrehab

31 maj 2011 10:05

Det är så himla fint med hemsydda ting..Roligare att få sådana presenter tycker jag personligen. PÅ kursen där jag går. Är det många som gör sånt här fint pyssel.
Ps Jo jag är sårad. Men detta är inget nytt. Man bara önskar att det inte skall poppa upp titt som tätt. Men man älskar ju sina barn i vått och torrt. Bless

http://blessingsrehabbloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

31 maj 2011 10:31

Gud så fina hjärtan....

Hjärtekram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingen bild

Monika

31 maj 2011 10:39

Åh älskade du, tack för dom fina orden, det är bara att säga till så fixar jag fler.

 
Marit

Marit

31 maj 2011 11:28

Så fina hjärtan! Är det doft-hjärtan?

Så skönt att du har en ledig dag idag.
Hoppas att du har solsken där och att det inte blåser.

Ha det bra och njut av dagen!
Kramis

http://mammayth48.wordpress.com

 
hanne-may

hanne-may

31 maj 2011 15:35

Tycker du ska börja sälja Monika!! många som gillar dem

http://may-hanne.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

optimist

31 maj 2011 17:00

Tiden går så fort, i morgon är ju sommar månaden här. Det kändes förresten, det var varmt ute idag. Duktig hon här din f.d svägerska. Vackra hjärtan. Kram.

 
Ingen bild

Monika

31 maj 2011 21:46

det har jag redan gjort på Tradera, men nu har jag problem med höger pekfinger som inte lyder mig riktigt och skall se vad min läkare säger.....
har lite tufft att sy det hänger inte riktigt med..

 
M Anneli A

M Anneli A

31 maj 2011 23:20

Hej vännen. Hoppas du mår bra. De va jättefina hjärtan som din vän/svägerska har gjort.
Alla är så duktiga så jag får njuta av det ni gör =)
Dröm söta drömmar. Puss I Pannan ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards