Eva s   blogg

Alla inlägg den 17 juni 2011

Av Eva - 17 juni 2011 18:01

Datorn fortfarande dum. Blir väl köpa en ny dator. Klart att den är några år på nacken, så den har väl gjort sitt. Sitter med en liten trådlös nu. Har lyckats få in lite bilder i denna dator. Men inte alls många . Damrallyt gick kanon . Fint väder och en himla mysig dag. Fina bilar med snygga damer fanns det gott om.

Dipom fick vi .  När vi kom i mål , kom det ett hemskt oväder. Synd om de som hade ner cabbat. Ja detta damrally är verkigen en upplevelse. Ingen rally tävling,Utan vi kör lugnt.

 Efter vägen står folk och vinkar. Så trevligt! Sen dukar vi upp matsäck med våra 50 tals bord. Frågetävling har de fixat efter vägarna . Så en riktig folkfest har det blivit.

 I morse var jag uppe 4 så jag börjar bli trött i ögat. Har varit på en dags kryssning med tjejen jag är kontakt person åt. Mycket trevligt. God mat och lite shopping. Ja dessa vardags pärlor gör en rik.

 Är ledig denna helg . Dårligt väder väntas, men inte gör det mig något.Kan bara slappa utan dårligt samvete. Gubben har åkt till Tyskland. Kommer hem i morgon.

Saknar han redan.

En vecka kvar att jobba . Sen är det semester.  Jippi säger jag. Längtar.


Önskar alla en skön helg. Lite bilder kommer här.       

Skapa flashcards