Eva s   blogg

Alla inlägg under juni 2011

Av Eva - 8 juni 2011 22:47


  sussa gott alla!!!

Av Eva - 8 juni 2011 09:56


  Dessa två posserade så fint för mig. Hade inte kameran med. Så det blev ta kort med mobiltelefonen. Inte så illa. Har faktiskt skickat in detta kort till en fototävling. Bara för skojs skull.Så vi får se hur det går.Håll tummar för dessa fina par. Önskar en fin onsdag. Tryckande luft är det. Hoppas på lite svalka.


Av Eva - 7 juni 2011 20:14

  I dag har det varit en riktig varm dag. Gillar sol och värme, och vill inte klaga. Men när jag kom hem från jobbet var jag helt slut. Somna en stund på soffan.. Jätteskönt.  Ska visst bli skurar i morgon. Lördag vill jag i alla fall ha molnfritt. Då är det damrallyt i gen  

Av Eva - 6 juni 2011 06:02

  I dag är det den 6:e juni . Svenska flaggans dag. 1983 blev denna dag status nationaldagen. Och 2005 helgdag. Ska åka med tjejen som jag är kontaktperson åt, på lite firande av denna dag. Men först ska jag jobba några timmar. Önskar alla en fin nationaldag. 

Av Eva - 5 juni 2011 10:18

  En kul skolträff blev det. Tanter och farbröder börjar vi nu bli  . Men alla kom med ett glatt sinne. Och många skratt och minnen blev det. Vädret var underbart och en fin miljö samlades vi i. God mat vart det senare på kvällen. Jättekul se alla som var där. Här är några av oss.


Söndag i dag och ett underbart väder har vi fortfarande. Så i dag ska jag bara njuta.


Men först ska jag och mamma åka till kyrkogården och plantera lite nya blommor på pappas grav,. Ha det gott alla  


Av Eva - 3 juni 2011 06:59

Gomorgon! Fredag och helg. I kväll ska jag på klassfest. Känner inte så jättemycket för det , just nu. Lite ångestladdad känns det. Men det kan ju bli kul.   Ska jobba först några timmar . Sen får vi se vad kvällen ger.


Önskar alla en fin helg med Sol och värme  

Av Eva - 2 juni 2011 08:25

     Älskar som sagt gå på loppis. Många grejer har det blivit genom åren. Dessa vin lådor är perfekta som förvaring. Har även gjort hyllor av dem. Trossrullarna är målade och andvänds som bord.,

Älskar det gamla charmiga stuken. Och såna fynd kan man hitta på loppis.

Och med lite fantasi och färg kan det bli hur bra som helst.


   Kristihimmelfärdsdag I dag . Gubben är ledig. Men jag ska om några  timmar åka  jobba. Längtar nu till lördag , söndag med lite ledigt. Ha en fin dag alla.  

Av Eva - 1 juni 2011 08:29

  Detta kort är taget från hallfönstret. En härlig grönska ute. Brudorkiden som står i fönstret är jag mäkta stolt över. I går hade jag en underbar ledig dag. Värme och sol fanns det gott om. Gick på lite loppisar och affärer i Arboga. Alltid kul-.Filmisar och en hissgardin fick följa med hem 



1 juni i dag. Fyra veckor kvar till semestern. Nu gäller det hålla sommaren hårt i hand. För nu går det undan.   Sitter fortfarande i min goa morgon rock! Så mysigt- Men det är väl bara svira om och ta tag i dagen. Jobbar kväll, så jag ska nu  fixa lite käk .

   

 Ha en fin onsdag alla  

Ovido - Quiz & Flashcards