Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

Hej i gen;-)

Av Eva - 19 juli 2011 16:08

Hej , nu känner jag ett sug börja blogga i gen. Tack för erat besök. Var inne på Expressen , och den var aktiv än? Vet någon någonting? Hursom helst så trivs jag här. Så jag stannar.


Semestern svisha i väg med en rasande fart. Men det är väl så när man har skoj.


Underbara dagar hade vi på Irland. Ska sätta ut kort från våra upplevelser.

Vi var först och hälsa på Gubbens son och hustru. Två rundor i Dublin vart det. Pubarna är det nåt speciellt med. Så mysiga.

På tuman hand åkte vi i väg på egen hand och tog oss i väg till ett ställe vid kusten där vi hitta ett gulligt bed and breakfast hotel i gammal stil.En Helt underbar liten ort.


Hade en konstig ångest innan jobb. Vaken nästan hela natten.

Skulle börja 11,45 , vaknade 11,15. Så jag måste ha somnat till och sovit som en gris. Så det blev lite panik på första jobbardagen.

 Men nu känns det som jag aldrig varit borta från jobbet. Så nu är det bara kämpa

på igen.


  Färglada dörrar har de på Irland

  gott med guiness

  Vårat hotel

  Dublin


  mysig pub

 
 
Piedra

Piedra

19 juli 2011 16:49

Välkommen tillbaka! Härligt att det blev en trivsam vistelse på Irland! Ser fram emot att få se lite bilder. ☺ Förstår din ångest inför att börja jobba igen. Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

19 juli 2011 18:44

Välkommen hem :-) Fina bilder speciellt häst och vagnen.... Ja, semestern går rasande fort. Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Marie

Marie

19 juli 2011 19:40

Härliga bilder! Må så gott! Kram <3

http://mariesblogg1.blogspot.com

 
Simona

Simona

19 juli 2011 19:54

Välkommen till bloggen igen :) Funderar också vad expressbloggen sysslar med... Man kan ju tro att det var första april när dem meddelade att bloggen skulle läggas ned....

Fina bilder från Irland... Kram!

http://pagottochont.blogspot.com

 
Gerd

Gerd

19 juli 2011 21:14

Får bara säga Grattis till att ha varit i Dublin, jag känner igen vyerna, vi var ju där det datumet som Anna Lindh gick ur tiden.... men, upplevelserna på Irland förträngde detta ett ögonblick! Kram

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Kikkan (nakkik)

Kikkan (nakkik)

19 juli 2011 21:51

Hej på Dig! Kul att Ni hade det bra på Irland. Har bara varit där en enda gång. Hoppas det inte känns allt för tungt att vara tillbaka till arbetet. Vi har fortfarande semester & befinner oss i Västerås några dagar till, sedan blir det "Världens ände" igen, i.e Trosa. Gjorde ett besök på IKEA i går, smockfullt med folk, med det ösregnade ute så kanske en bra plats att besöka en sådan dag. Kramisar Kikkan

http://kickssons.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

19 juli 2011 22:21

Hej... Äntligen....
Jösses så jag har sprungit här och kollat ifall du har skrivit nåt. Men... idag fick jag belöning :)
Vilka fina bilder du har tagit från Irland. Det ser mysigt ut där.

Jo du, det är jobbigt att börja jobba igen. Men bara man kommer igång så går det igen i gamla spår.

Ha det bäst och ta hand om dig!
Kramis

http://mammayth48.wordpress.com

 
M Anneli A

M Anneli A

19 juli 2011 22:38

Välkommen tillbaka vännen.
Vilka mysiga kort. Du,, jag följer med er nästa gång bara så du vet de hahaha...
Tråkigt att semestern går så fort, men jag hoppas att du får de bra på jobbet ändå =)
Dröm söta drömmar när det blir dags. Kram kram ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards