Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 20 juli 2011

Tandläkaren

Av Eva - 20 juli 2011 06:51

Gomorgon!! Idag har jag fått tid hos tandläkaren. Tappade en lagning i helgen  


Fasen vad det känns i magen. Tandläkarskräck har jag Svettig , darrig. Så detta är inte kul- Inte billigt heller.Men det är kanske tur att de finns. Annars hade man väl inte haft några tänder kvar . Så det är bara gapa stort och hoppas det går fort.


Önskar alla en fin dag. kram  

 
 
Maria Ohlsson

Maria Ohlsson

20 juli 2011 08:44

Ja fy, stackare! Jag lider verkligen med dig! Hoppas att det går fort och är utan besvär! Fyyy! Men det är ju tur att de finns, annars så kanske man hade sett ut som bilden du lagt in!!! Det hade inte varit snyggt ;)
Håller tummar å tår för att det ska gå bra och är "med dig" hela dagen!
Kramar om

http://mariaohlsson66.blogspot.com

 
Simona

Simona

20 juli 2011 09:23

Det är verkligen dyrt att gå till tandläkaren. Hoppas det ändå går bra hos tandis idag... Ha det bäst! Kram

http://pagottochont.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

20 juli 2011 09:29

Åh, vad jag känner med dig! Jag har nämligen också tandläkarskräck. Håller tummar och tår för att allt ska gå bra! Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Gerd

Gerd

20 juli 2011 09:49

Akta dig, för att bli som den på bilden, asg...
Tandläkare tackar jag Gud för att dom finns, jag har haft bekymmer förr, men nu är jag flitigaste egentandhygienisten!
Solskenkramar idag. ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Ingen bild

may-hanne

20 juli 2011 13:55

Tack Maria. Det gick bra efter mycket om och men. Hon var från ett annat land. Lite pråkproblem blev det. kram

 
Ingen bild

may-hanne

20 juli 2011 13:56

simona! dyrt kan man säga . 1500 kr. annars gick det väl. kram

 
Ingen bild

may-hanne

20 juli 2011 13:57

Piedra! ja fasen var rädd jag var. kram

 
Ingen bild

may-hanne

20 juli 2011 13:58

Gerd! ha ha , just därför tar jag mod till mig och går. kram

 
Marit

Marit

20 juli 2011 15:44

Härlig bild, men tur att man inte ser ut så i munnen.
Det är så obehagligt när plomberna lossnar eller en tandbit och sen skall man betala för att plågas också.

Ha en bra dag!
Kramis

http://mammayth48.wordpress.com

 
optimist

optimist

20 juli 2011 16:21

Ja usch ja, tandläkaren är ett nödvändigt ont, kan man kanske säga. Jag hoppas verkligen att det gick bra för dig idag och inte blev alltför dyrt. Rolig men läskig bild. Hoppas att du har haft en fin tid på Irland. Kram.

http://optimist.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Skapa flashcards