Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 22 juli 2011

åskväder

Av Eva - 22 juli 2011 15:16

Hejsan. Sitter på jobbet och skriver. Ett förskräckligt åskväder härja här i morse. Riktigt otäckt. Var faktiskt rädd.

Gubben drog ur alla sladdar och modem i går kväll. Men satte i det i gen innan han åkte till jobbet. Och det skulle han inte gjort. Så modemet gick åt helsike i gen.

Ringde Telia (84 i telefon kö) skulle skicka ett nytt.Skulle få vänta 7 dagar.

Men jag önskar er alla en fin helg.Tittar in när allt är på plats. Var rädda om er!   Detta är mitt kära Senja där jag är uppvuxen.

 
 
Maria Ohlsson

Maria Ohlsson

22 juli 2011 15:33

Usch otäckt med åska när det är så kraftigt!
Det ser himla fint ut i Senja!
Hoppas att du får en fin helg och att det inte åskar mer över er!
Kramar

http://mariaohlsson66.blogspot.com

 
Gerd

Gerd

22 juli 2011 16:10

Senja ser ju toppen ut!
Ja, detta med åska... vi hade det i natt.
Tråkigt när modem går sönder.
Har du tid, så kolla in våra brudfoton!
Kramkram

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

22 juli 2011 16:15

Åh nej, vad jobbigt med att trasigt modem. :( Skicka hit åskan, för här behövs den. Det är så kvavt och klibbigt så man vet inte vart man ska ta vägen. Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
optimist

optimist

22 juli 2011 16:33

Fint att det i alla fall gick bra hos tandläkaren, fast du var orolig. Men dyrt, det är det, man blir ängslig för varje gång vad det ska gå på, om det händer något.
Åska, usch då blir jag orolig. Synd på modemet. Här hörde jag lite åska i morse, men det gick fort över, efter regnskuren. Såg ingen blixt och då tycker jag att det går an. Kram till dig.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Simona

Simona

22 juli 2011 19:00

Jag tycker inte om åskan. Som tur är har det där jag bor inte åskat så mycket i sommar.
Kram

http://pagottochont.blogspot.com

 
Ingen bild

Monika

24 juli 2011 10:59

Ja, där har man ju varit några gånger.....fint är det och vilken otur ni hade med modemet. Jag glömde att dra ur mitt en inget hände....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards