Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2011

Semester med boende

Av Eva - 23 augusti 2011 21:16

    Hjärtat av Bergslagen finns Karmansbo Herrgård, en inbjudande liten pärla för upplevelser. och I morgon åker vi med två boende

på en semestertripp dit. Nåt som vi  ser fram emot. Hoppas på fint väder.


Solen har skinit på oss i dag. Riktigt skönt har det varit. 


Vi hörs ! Ha det gott alla  

 
 
Gerd

Gerd

25 augusti 2011 19:04

Ser underbart ut! Tack, nu får du fina kommentaren... kramelikram!

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Marit

Marit

25 augusti 2011 19:43

Hoppas att du har haft det trevligt och roligt!
Ja just det, välkommen hem ja!

Ha en skön kväll!
Kramis

http://mammayth48.wordpress.com

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

25 augusti 2011 22:17

Hello darling =)
Hoppas allt är bra. Önskar dig en trevlig helg. Natti natti..
Puss I Pannan o kramen ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Skapa flashcards