Eva s   blogg

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Eva - 28 augusti 2011 21:36

En underbar ledig helg med många fina upplevelser. I lördags tog gubben och jag en sväng upp till fagersta. Lite stopp efter vägen blev det. Gissa var? Jo loppisar så klart.   Men vi var också in på en hembygdsgård.

   En gammal handelsbod hitta vi där. Som var så fin, att man blev varm i hjärtat. Låg i fagersta. Riktig nostalgi.

 

   Kommer ni håg denna apparat.


Mellan ludvika och fagersta ligger Mormorshus. Där fanns både gammalt och nytt .    


  Denna stol köpte jag på ett loppis efter vägen.


Söndagen blev det marknad i Eskilstuna. Där fynda jag kockums, som jag samlar.  


Och sist men inte minst fira vi vår goa och fina dotter som fyllde år i dag.   Grattis älskade vän  


Ja mycket skoj har det varit denna helg. Tacksam att jag fick uppleva allt.


 Ny vecka i morgon. Snart nanna kudden .Börjar 645 i morgon.


Ha det bra alla och var rädda om er.  

Ovido - Quiz & Flashcards