Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 30 augusti 2011

varslad

Av Eva - 30 augusti 2011 22:30

I dag fick gubben min besked att han blir utan jobb. Företaget han jobbar på går med förlust med 6 miljoner i veckan. Så flera blir nu utan jobb där.Mycket tråkigt.

En tung dag för gubben. Just nu väntar han på skiktröntgen. Ryggen är inte ok.


Hoppas allt löser sig i slutändan.  

 
 
Kaisa

Kaisa

30 augusti 2011 22:47

Så fruktansvärt trist, kunde det inte räckt med ryggen för din man, att förlora jobbet på detta är verkligen en prövning. All kärlek & styrka till er! ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Marit

Marit

30 augusti 2011 23:16

Neeej, så tråkigt!
Usch, jag vet hur det är för samma drabbade mig.
Jag hade turen att jag kunde stanna hemma iaf.
Hoppas det går bra för din make, både med jobb och med ryggen.

Natti natti och sov gott!
Kramis

http://mammayth48.wordpress.com

 
Ingen bild

eva

31 augusti 2011 07:50

Kaisa!! tack. kram

 
Ingen bild

eva

31 augusti 2011 07:51

Tack Marit!! Hoppas jag med. kram

 
Piedra

Piedra

31 augusti 2011 09:52

Men usch vad tråkigt! Hoppas att det ordnar sig med både rygg och jobb! Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
maria

maria

31 augusti 2011 10:32

Usch! Allt på en gång!
Hoppas att allt löser sig till det bästa! Att ryggen blir bra och att han får nytt jobb. Det är inte lätt, men jag hoppas innerligt att det går bra för honom!
Styrkekramar i massor skickar jag åt ditt håll!
Kramar vännen <3

http://mariaohlsson66.blogspot.com

 
Ingen bild

may-hanne

31 augusti 2011 15:57

Tack piedra!! hoppas vi med-. kram

 
Ingen bild

may-hanne

31 augusti 2011 15:59

tack Maria . inte lätt för nån nu med jobb.Och allra svårast är det när man kommit i övre medelåldern. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards