Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 31 augusti 2011

Det vackraste

Av Eva - 31 augusti 2011 18:46


Även om livet kan ge oss en törn i bland. Så finns det så mycket att vara tacksam för.  Jag är så rik och lycklig lottad som har någon att älska.

Bara just den känslan ,gör mig till en stark  . Och tillsammans ska vi klara det .Hur det än blir  

 
 
Piedra

Piedra

31 augusti 2011 18:55

En av mina absoluta favoritlåtar! Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

31 augusti 2011 20:22

Allt kommer att bli bra - Du har en helt underbar inställning till livet. Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Marit

Marit

31 augusti 2011 22:38

Visst har vi det bra iaf. Det brukar jag tänka på ofta att jag har det så bra som har tak över huvudet , värme och mat för dagen. Det är mycket bara det.
Hoppas att allt ordnar sig för din make.

Sköt om dig Eva och ha det bra!
Kram

http://mammayth48.wordpress.com

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

1 september 2011 00:30

De är en vacker låt.. Tråkigt med din man, hoppas att de löser sig.

Skulle ge vad som helst för att ha någon att älska o någon som älskade mig tillbaka.. Va rädda om er.
Dröm sött puss i pannan o kramen ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards