Eva s   blogg

Alla inlägg under augusti 2011

Av Eva - 5 augusti 2011 08:16

I dag tar en vän och jag en heldag i Rättvik. Bara mysigt komma i väg och ta det som det kommer. Lite ny energi innan helgens jobb.


Veckan som varit har bjudit på mycket sol. Och det bara älskar jag. .Blir glad och pigg av solen. Så jag njuter för fullt, trots att jag jobbar.


Önskar alla en fin helg.  

Av Eva - 2 augusti 2011 09:54



Varför tjafsa om småsaker eller lägga energi på något som bara gör dig ledsen.?

Alla kan med säkerhet enas om att negativ energi finns ,och vi har alla upplevt det på olika sätt.Och att det kan vara svårt omvandla den till  något possitivt.


Om man bestämmer sig innan man börjar sin dag , att denna dag ska bli den bästa. Funkar det måtro?  Eller kan vi ge varandra possitiv energi? 


Känner att jag i dag kan dela med mig av possitiv enegi. Hoppas ni kan ta emot det, ni som behöver det.



   

Av Eva - 1 augusti 2011 18:06

 Oj vad tiden rinner i väg. Känns som i går , när jag höll mitt förstfödda barn i famnen. Nu har hon själv en liten kille på två år.


Har varit ledig i dag. Så underbart skönt . Legat i polen  större delen av dagen och bara njutit.

På eftermiddagen dök min tjej med familj upp. Ett kärt besök.    


1a aug i dag. Hoppas på flera fina dagar , innan hösten kommer.

Ovido - Quiz & Flashcards