Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

relaxa och dans

Av Eva - 26 september 2011 14:32

   Relaxa lite . Så coolt kort på mitt barnbarn.

                                        

                                    Mycket spring i bena har den lille mannen. Men i bland kan 

                                     det vara skönt bara få ta ta det lite solo innan sovdax. 

                                   

                               Helgen vart fartfylld och tanta var ure och dansa med de

                         lurviga.  Jättekul. Våran folkets park har fått nya ägare. Så en

                      gång i månaden ordnar de dans  med levande orkestrar. Kul att parken

                   får liv och rörelse i gen.  

                 Ny vecka och nya tag. Bara kämpa på.

                                      

                         .


                                    Ha det gott alla  denna fina höstdag. kram

 
 
Marit

Marit

26 september 2011 17:41

Åh, så söt han är ditt barnbarn! En riktig cooling.

Har du träningsvärk nu i dom lurviga? he he....
Det är jättekul att dansa, tyvärr så gillar inte min man det :(

Ha en riktig skön och fin kväll och händerna på täcket!
Kramis

http://mammayth48.wordpress.com

 
Ingen bild

eva

26 september 2011 19:05

,-) ha ha Marit,. Inte min heller gillar att dansa. Gick ut med en väninna;-) Händerna blir under täcket i kväll, brrr kallt;-) kram

 
Gerd

Gerd

27 september 2011 08:27

God morgon! Mysigt barnbarn, ja dom kan verkligen relaxa, jag vet för jag har ett par tre stycken, fast dom börjar bli stora nu, minsta är 9.
Dansa är kul!
Skickar solstrålar idag, kram! /Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

27 september 2011 11:22

Älskar att dansa, så jag går på zumba nu. :) Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

eva

27 september 2011 16:52

Gerd! skickar solstrålar tillbaka ,. kram

 
Ingen bild

eva

27 september 2011 16:52

Piedra.Låter kul med zumba. kram

 
optimist

optimist

27 september 2011 17:09

Så härligt det ser ut, helt avslappnat. Ditt söta barnbarn har en del att lära ut då det gäller avslappning.
Du fick en hel det motion då, förstår jag, i dansens virvlar.
Kram.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

eva

27 september 2011 17:24

optimist! tack , så skulle fler göra .Dans är kul och så får man motion på köpet. kram

 
maria

maria

27 september 2011 21:11

Härligt kort på barnbarnet :)

Kul att du fick en trevlig o rolig stund med de lurviga på dansgolvet! Kul när sådana saker händer att de livar upp gamla dansställen! Här är stendött på den fronten i fjärås med omnejd. Det blir krogen om man ska ut!

Ha en riktigt fin onsdag imorgon o ta hand om dig
Kramisar

http://mariaohlsson66.blogspot.com

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

27 september 2011 21:26

Hahahaha vilken sötnos..

Vad roligt med dans,, kanske skulle gå ut nån kväll =)
Nää inte än.. De kanske kommer.

Dröm sött kram kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

27 september 2011 21:37

Dansar du fortfarande? :-) Godnattkram på dig! ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingen bild

Monika

2 oktober 2011 23:20

Man får väl ta tantligan och gå dit nästa gång....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards