Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 28 september 2011

GRATTIS EMMA

Av Eva - 28 september 2011 19:32

  I dag för 24 år sen föddes denna goa tjej. Vi ska i morgon fira henne.


                       I dag har jag hjälpt mamma tvättat fönstren. Både jag och hon blev

                        så nöjda..Skulle behöva tvätta fönstren här hemma med. Måste

                     bli nån dag när jag känner för det.För nu räcker det med fönstertvätt

                    på ett tag.


           Ha det gott alla . kram

 
 
Piedra

Piedra

28 september 2011 19:46

Stort grattis till Emma! Och en kram till dig!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Gerd

Gerd

28 september 2011 20:40

Grattis till er båda! För att Emma fyller och att du är hennes Mamma!

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
maria

maria

28 september 2011 20:54

Härlig tjej lik sin mor! Grattis till henne!

Putsa fönster skulle jag också behöva.... Men det bara regnar o regnar :(

Ha en fin kväll och hoppas firandet av Emma blir fint imorgon!

Kramelikram

http://mariaohlsson66.blogspot.com

 
Ingen bild

eva

28 september 2011 22:42

piedra tack! kram

 
Ingen bild

eva

28 september 2011 22:43

Gerd ! Det går inte kommetera på din blogg. ;-(

godnattkramen

 
Ingen bild

eva

28 september 2011 22:44

Tack Maria! kommer nog en sol ska du se. godnatt kram

 
Marit

Marit

29 september 2011 13:27

Jag öser gratulationer på er!
Visst går tiden fort? Hua....

Jag har mina fönster klar hos oss (kors i taket), så skönt så.

Ha en bra dag! Hyvää päivää!
Kramis

http://mammayth48.wordpress.com

 
Ingen bild

eva

29 september 2011 16:48

Tackar Marit!! Då har du fin utsikt. kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Skapa flashcards