Eva s   blogg

Alla inlägg under september 2011

Av Eva - 15 september 2011 19:29

  Har fått riktig djävulsk tandvärk.   Inte nog med det. Svullen som bara den. Kan tro man har fått påsjuka. Går på starka värktabletter som jag lånat av gubben. Känner mig lite konstig


Ringde tandläkaren , men det fanns inga tider i dag. Skulle ringa i morgon bitti.


Brukar alltid vara nån som avbeställer sa de. Så hoppas jag får komma.


Inte skojigaste detta. Har känt lite av denna kind tand, men på eftermiddan i dag

braka det loss riktigt ordentligt. Får se om jag överlever natten.


Måste bli bra, jobbar hela helgen.


Önskar er en fin helg . kram

puh

Av Eva - 13 september 2011 19:14

  I dag kom svaret från bröstenheten. Tordes knappt öppna det kuvertet. Men till slut med darrade hand och med kisade ögon öppna jag det försiktigt. Och det stod.- ALLT BRA!!!


Puhhhh!! Så himla glaaaaad.


Som förutspått nådde resterna orkanen Katia Sverige i dag.

EN ILSKEN kATIA HÄRJAR RUNT HÄR.  Konstigt att vi har ström än. Men kvällen är inte slut än. Får leta reda på massor av ljus. Man måste vara beredd när man bor på the country. Vovvarna är inte alls sugna gå ut.Och inte jag heller. En kort kissrunda blir det senare i alla fall. 


Ha det gott alla . Håll i hatten. kram

Av Eva - 11 september 2011 17:55

  Hela grejen fullkomligt ofattbar. Alla människor som dödades och skadades. Jag har aldrig varken förr eller senare sett något som skakat mig så på TV även fast det har hänt större katastrofer.


Helgen varit mysig. En lyckad kväll vart det i går. Känner mig lite seg i dag, kom inte i säng för 0330. Men vad gör det . Ny vecka och nya möjligheter är på G.


ha det gott alla  

Av Eva - 10 september 2011 10:54

I dag får vi främmande av ett par bekanta som vi inte träffat på länge. Ska bli så roligt.  En pub runda blir det. Äta nåt gott och bara mysa  

 
Av Eva - 9 september 2011 10:46

  I dag blir det en kantarell omelett till lunch. Gubben har varit i skogen och plockat svamp.Mums .


Trevlig helg alla .   

Av Eva - 8 september 2011 17:31

  otäck fara. Vi är lyckligt lottade som har klarat oss relativt bra från katastrofer. Hoppas vi slipper detta.


Ser fram emot 3 dagars ledigt. Ska bli skönt att slippas jobbet ett tag.  Mycket förändringar med  blandannat scema ändringar. Time care heter det visst.

Nu ska vi lägga vårat eget schema sex veckor frmåt. Och det ska diffas och gud vet allt,. puh! Men det blir nog bra med det. Gäller kunna ge och ta.


Solen skiner och hoppas det fortsätter så,några dagar till.

Av Eva - 7 september 2011 16:31

 Använd inte dagen på att se tillbaka .Du ska ändå inte den vägen....Lev med de    beslut du tar....
.... ,
 
      varsego- dax för go fika! ta en rimbo bulle   De blev så bra. Första gången jag bakat såna. Mycke lättare än jag trott  .

Av Eva - 6 september 2011 10:41

  Grattis säger jag till denna snygga 65 åring. Min fd svägerska, som jag är så glad för, att hon finns kvar i mitt liv.  


  Nyduschad och inte ett dugg kul;-(

Skapa flashcards