Eva s   blogg

Alla inlägg den 10 oktober 2011

Av Eva - 10 oktober 2011 10:13

  En varm helg på alla vis trots att kylan börjar krypa in nu.


  Lördagen fira vi en gubbe som har fyllt år. Blev nog sista pubrundan i våran pub,


för denna gång. Nu stänger vi . Brr börjar bli kallt sitta där nu.


Söndag var jag som sagt på en underbar ängla mässa. Med många upplevelser.


Där var korpkvinnan som lärde oss känna sin egen styrka och kraft.Och vad du kan uppstå med detta.


Var även med på ängla meditation. Funka faktiskt. En skön känsla infann sig.


Homeopat , friskvårdsterapeut och medium Paula Augustsson  var en otrolig människa


 Hon gav mig healing, vägledning och tala om att jag hade  flera nära kära som fanns med mig. Hon kunde även se inre organ och tala om vad som behövdes fylla på, för ett bättre välbefinnande. Hon såg även framtiden. Mycket stämde.


Vi prova även på blodanalys, som mäter flera organ och funktioner i kroppen.

Ett stick i fingret och sen anylesers det.Jag hade brist på B12, och B6.Skulle även dricka mer vatten . Uvimax var en vitam jag behövde.Med detta test kan man rätta till obalans och arbetsamma symtom.


Ja denna mässa var värt ett besök. Kände mig glad och full av possitiv enegi

när jag åkte hem. Några hundra lappar fattigare blev det. Men det var värt varenda öre. Mycket intryck att ta in. Rekomenderar alla detta. Som balsam för själen.


Ska nu snart i väg och göra ett kvällspass. Ha det gott alla . kram




Skapa flashcards