Eva s   blogg

Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Eva - 14 oktober 2011 10:50

Äntligen fredag! Har varit en jobbig vecka. Scemaläggning och besparingar.


Är så trött på dessa sparkrav inom vården. Nu ska vi lägga våran egen schema.


Timecare heter det. Ska visst kallas önskescema. Men så funkar det inte alls.


Negativt och osämja har det blivit.


Har gått upp  10 procent. Lät jättebra. Men jaga dessa 10 procent , är både stressande och ångestladdade. Jag ska alltså jaga själv dessa procent. Bläääää.


Tyv har jag skrivit på för ett år ,  att jag vill jobba 10 procent mer.


Men ingen informera om att jag själv måste fixa dessa 10 procent.  


Så nu går man och våndas över få i hop dessa timmar. Och hoppas nån tar semester


eller blir sjuk. .


Nog om detta !!! Nu ska jag njuta av denna fredag .


Ha en fin helg alla . kram 

                                          

Ovido - Quiz & Flashcards