Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 18 oktober 2011

En regnig mysig dag

Av Eva - 18 oktober 2011 20:34

Ledig dag och mycket regn. Men jag har mått bra ändå  Har varit så skönt att få vara


ledig. Sov till 09,30. Så skönt  Skulle ha städat i dag. Men jag tog hand om mig själv  i stället. Bara va och njöt av stillheten. Fick även trevligt främmande.


  Måste få tillbaka energi. Lite tufft på jobbet just nu.  Men hoppas det är snart övergående.


Men just nu ser jag fram emot en överaskning som gubben har fixat på fredag.


Enda jag vet är att vi ska åka tåg och sova på hotell. Men vet inte vart .Spännande  


Ha det gott denna tisdag kväll. kram   



 
 
Kaisa

Kaisa

18 oktober 2011 21:19

Har nog glömt att sagt att du gjort jättefint här inne. Idag har det varit oväder i stort! Lämnar en energikram som skall ladda upp dig. :-) Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

19 oktober 2011 09:09

Åh, vad härligt med en överraskning! Jag sov mest hela dagen igår. Skönt, men å andra sidan kunde jag inte sova inatt. Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

19 oktober 2011 11:54

Det var rätt gjort att du tog hand om dig själv. Det behöver man ibland.
Ååå, så mysigt med en överraskning. Din make, han är en pärla som fixar sånt!

Önskar dig en toppendag!
Krameluttan

http://mammayth48.wordpress.com

 
maria

maria

19 oktober 2011 13:18

Å vad spännande med en överraskningsresa! Hoppas ni får kul o trevligt!
Jobbigt när det känns tungt på jobbet. Att tanka batterierna är nödvändigt ibland och då är ju resan en bra grej att få tanka upp med ny energi.

Ha en skön dag o ta hand om dig!
Kramelikram

http://mariaohlsson66.blogspot.com

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

19 oktober 2011 15:55

Hello darling. Packa ner mig i din väska så jag oxo får åka tåg =))))

Nää klart att jag inte ska följa med er hahaha.. Vad mysigt att din man fixar med lite överraskningar till dig.

Ni får hade såååå roligt. Hoppas hotellrummet är mysigt =)))

Puss i pannan o kramen ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Gerd

Gerd

19 oktober 2011 20:52

Åh, så kul!
Bra män vi har, min fixar också överraskningar...
Bara att vara tacksam!
Så fint höststädat du har här inne i ditt Blogghem!
Kram /Gerd

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards