Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 9 november 2011

KACKEL I HÖNSGÅRDEN

Av Eva - 9 november 2011 16:46

   I dag hade vi personal möte. Ett jäkla kacklande vart det. Alla prata i munnen på varandra .


Scema ändring , missnöjdhet. Budget, Flytande tid. Bla bla . Till slut blev det bara för mycket.


Summan av kardemumman en jäkla huvudvärk. En massa tanter och hönor i en hönsgård,


ung samma sak.  


Nog om detta.. I morgon ledig dag. Ska till mitt goa barnbarn vara barnvakt. Han har fått ögoninflamation


så han får inte vara på dagis . Och då har mormor sån tur att jag får vara  med han hela dagen 


 Nu ska jag njuta av kvällen i hemmets lugna vrå .


 
 
Piedra

Piedra

9 november 2011 17:25

Personalmöten är sällan speciellt roliga - brukar alltid sluta med huvudvärk. Mycket roligare med barnbarn kan jag tänka mig! Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

9 november 2011 17:33

Åh, personalmöten, tvi... Jösses så skönt att slippa sånt.
Det där med att alla pratade i munnen på varandra kunde reta gallfeber på mig ibland. Men det är väl så ibland när många har mycket att säga =/
Vilken tur att du är ledig så du kan vara barnvakt =)
Hoppas barnbarnet blir bra fort och att inte du blir smittad.

Önskar dig en go'er kväll!
Kram

http://mammayth48.wordpress.com

 
Kaisa

Kaisa

9 november 2011 19:33

Fick ni gott fikabröd dåda? :-) GodnattKram när det blir dags. ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Geddfish

Geddfish

9 november 2011 19:46

Njut av barnbarnet, det tycker jag var det mest vettiga! Kvällskramen! ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
M Anneli A

M Anneli A

9 november 2011 20:42

Fy vad hemskt med kacklande tanter hahaha.. De finns nog inte mycket värre..
Stackars lilla barnbarn, de är jobbigt med ögoninflammation. Hoppas de går över fort..
Ha en mysig kväll puss o kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Monika

10 november 2011 09:52

Haha, så rätt så, så är det alltid.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards