Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 10 november 2011

En härlig dag

Av Eva - 10 november 2011 17:26

  En himla bra dag, torsdags mys med Elias. Synd att man inte kan ha såna  stunder mera.


En himla duktig kille , som  det är full  fart på .. PRECIS SOM DET SKA VARA.


Denna enda lediga dag var guld värt få vara  med detta charmtroll.


Nu kör vi hela helgen och hela nästa vecka. Flytande tid kallas det;-(


Gubben blev sjukskriven året ut. Ny röntgen och in till ortopeden. Hoppas det löser sig.


Inga reflexer i ett ben . ont i sin rygg  . Men aldrig att han gnäller,.


När man kommer hem från jobbet har han fixat både mat och kaffe. Och ett varmt välkommande.  


Så han  är värd sin vikt i guld.  Och  hundarna trivs med husse hemma .


Arbetslöös  blir han också i januari. Men  han tänker possitivt och tror att det löser sig.


Tur att jag har jobb. Och innelig tacksam jag är än så länge frisk


Önskar alla en fin helg,. Hinner nog inte sitta här så mycket. kram


 

 
 
Kaisa

Kaisa

10 november 2011 18:38

Eländes elände.... Något skall vi alla få dras med, och den ena är inte den andra lik. Vilken tur att mannen din är positiv, det betalar sig alltid i längden. Ja, du det är ett riktigt charmtroll på bilden :-) Kram du fina ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

10 november 2011 18:41

Vilket charmtroll! Ja, man måste försöka tro att allt ordnar sig. Önskar dig en trevlig helg! Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

10 november 2011 19:42

Vilken fin kille! En riktig sötis!

Flytande tid; vilket idioti! Låter inte klokt det där.
Det är tur att du har jobb och orkar med det.
Stackars din make, hoppas det blir bättre med ryggen etc.

Önskar er allt gott och ta hand om er.
Kram <3

http://mammayth48.wordpress.com

 
optimist

optimist

10 november 2011 19:54

Vilken söt liten kille med mycket charm och glimten i ögat. Förstår att du njuter de stunder ni kan vara tillsammans. Synd om din man. Det är jobbigt att vara sjuk. Värk är jobbigt. Hoppas att du tittar in här emellanåt i alla fall då du har tid och ork. Det behöver inte vara så många rader. Bara någon.
Ha det så bra som det går och var rädd om dig.
Kram.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Monika

10 november 2011 22:22

Kul att du får en sån här dag med honom det är det bästa med dom små, jag skall umgås med mina 3 imorgon.....Kram

 
Blessingsrehab

Blessingsrehab

11 november 2011 13:28

Ett leende man inte kan stå emot hehe..Ja ni verkar ha det gott. Du har fått din prins eva..kram Bless

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

 
Neta

Neta

11 november 2011 20:49

Fin liten kille...
Nog vet jag hur det är att ha ont i ryggen...
Jag är sjukpensionär sedan 1990.. Nyss fyllda 40 då....
Kul att Du tittade in hos mig.. Du är välkommen tillbaka...

http://www.teteshandarbetsblogg.blogspot.com

 
optimist

optimist

12 november 2011 11:17

Tittar in igen för att önska dig en trevlig helg. Får samtidigt njuta av "glimten i ögat" igen. Kram till dig.

http://optimist.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards