Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 6 december 2011

snö

Av Eva - 6 december 2011 09:28

  I går kom snön hit,. Genast blev det lite ljusare. Får se hur länge den stannar.


                             Allt gick bra hos tandisen i går. 650 kr kostar en undersökning nu.

                          

                          En gammal lagning som har gått sönder , ska fixas.


                          Fattar inte varför den kostnaden kan gå på högkostnadskort.


                   Att  ha    friska tänder är viktigt.! för alla.

 
 
Marit

Marit

6 december 2011 10:48

Har du lekt i snön :)
Här snöade det igår också, men nu är det mesta borta. Halt är det iaf. fortfarande.

Jag fattar inte överhuvudtaget att tandvården skall kosta så mycket. Det skulle ingå i den allmänna vårdkostnaden / högkostnadsskydd o.d

Önskar dig en fin dag! ♥ Kram ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Piedra

Piedra

6 december 2011 11:02

Håller med dig om att tandvård borde ingå i högkostnadsskyddet! Fattar inte varför det inte gör det. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

6 december 2011 15:51

Fick se lite snö och frost när jag kom ut till Danderyd på morgonen. Friska tänder håller jag tummen upp för :-) Kram på dig ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
optimist

optimist

7 december 2011 10:23

Det har kommit lite fina flingor i morse, men de stannar inte kvar, verkar snarare som regn nu.
Tandläkarbesök, tycker jag inte om, men det är snart dags för mig nu, de brukar ringa en gång om året för kontroll och det är bra. Fint att du inte hade några hål.
Kram.

http://optimist.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards