Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 20 december 2011

Livets kryddor

Av Eva - 20 december 2011 19:50

 Är lycklig lottad som har dessa kryddor i mitt liv. Och jag tackar min lyckostjärna.


                     Men alla är inte lika lottade . 


                     Vem känner lycka på en kall bänk i vintertid , när alla dörrar är stängda.

                    Vem känner glädje , när man inte har mat för dagen.

                 Vem har energi  , när allt har rasat i ens tillvaro.

                Vem får  kärlek , när  ingen vän finns att älska.

             Vem orkar bry sig om sin hälsa , när den goda aptiten är borta..

           Vem kan i detta jobbiga ha humor.


    Denna fina keramiktavla fick jag av min dotter.  Säger så mycket om livets kryddor.


             

              



             

                      

       



   
 
Smyckesbloggen

Smyckesbloggen

20 december 2011 20:40

Hi hi, humor har jag trots allt och kärlek, så även om jag har dålig hälsa och skral ekonomi så är jag glad ändå. Kram! ♥

http://smyckesbloggen.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

20 december 2011 21:12

Tittar in och lämnar en nattkram.... Kram kram ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingen bild

Monika

27 december 2011 04:06

Så sant så,,,,,,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards