Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 27 december 2011

Ett skönt slut

Av Eva - 27 december 2011 13:34


  Inte kan man tro att vi har haft jul. Känns som påsk. Grön gräsmatta och plusgrader. Och denna Dagmar som inte har varit så snäll. Blåsigt värre. Många människaor som är strömlösa. fallna träd och tågförseningar                                  Tur i oturen att det inte är minus grader.


Förrgår natt fick vi gå ner och lägga oss på soffan. Kändes som taket skulle lyfta.Braka i hela kåken.


Julen har varit både jobb och mys. Julafton var vi hos dottern. Så kul se lilla Elias tindrande ögon över alla paket.


God mat , fina julklappar och god gemenskap. Juldagen var vi på julotta , jag och yngsta dottern. Ett fint avslut på julen  Men nu är det skönt att det är över. Och att äntligen få vara lite ledig  Trevligt slut på julen önskar jag er.

       

 
 
Simona

Simona

27 december 2011 14:23

Nu har vi nyåret att se framemot :) Skönt att julen är över trots allt. Kram!

http://pagottochont.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

27 december 2011 16:48

Härligt att du haft en fin jul! Lite synd med stormen Dagmar bara. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

27 december 2011 17:09

Du bjöd väl inte Dagmar på Gevalia? :-) Nu laddar vi upp det bästa från 2011 och för med oss det in till 2012. Det som inte var bra det lämnar vi kvar i 2011 eller hur? Ser du vilket snille jag blivit, he he he... Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingen bild

Eva

27 december 2011 17:16

Simona!!ja nu går vi mot ljuset;-) kram

 
Ingen bild

Eva

27 december 2011 17:17

Piedra! vad ska nästa storm heta tro? kram

 
Ingen bild

eva

27 december 2011 17:19

Kaisa!! nä nåt kaffe får inte denna dam. Då får hon lugna sig.;-)

Ja nu lämnar vi allt det tråkiga , kloka kaisa, kram

 
Marit

Marit

27 december 2011 19:38

Vilket väder det har varit, helt otroligt och lite skrämmande samtidigt.
Julen har varit helt underbar tillsammans med barn och barnbarn.
Den där Dagmar, hon kunde dra dit pepparn växer ;) Men... nu har vi hennes småsystrar här som håller på och härjar fortfarande.
Men, det börjar ju att ljusna nu och det är inte fy skam =)

Ha det så skönt och bra!
♥ Kram ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Ingen bild

eva

27 december 2011 20:12

Marit! ja denna dagmar , hon kan hon. Ingen trevlig dam. Tacka vet jag Hulda;-) ja visst är det mysigt med barn och barnbarn. kram

 
optimist

optimist

27 december 2011 21:50

Skönt att du har haft en bra jul.
Vädret, ja det är mycket märkligt för årstiden, känns konstigt. Dagmar har förhoppningsvis blåst bort nu. Men, vintern kanske kommer.
Julotta, visst är det fint att kunna lyssna på den.
Kram till dig.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

eva

27 december 2011 23:11

optimist!!! nu kan snön hålla sig borta. kram

 
Geddfish

Geddfish

28 december 2011 13:28

Jag önskar dig och din familj ett gott slut på 2011 och ett gott nytt 2012!
Kramar♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Ingen bild

eva

29 december 2011 21:45

Detsamma geddan. kram

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

29 december 2011 22:13

Ja de är inte klokt.. En grön jul o de finns dom som har rosor i sin trädgård.. NÄ fy katten jag vill ha SNÖ o kallt. Vi behöver alla årstider..

Se nu till att skicka över John Blund när du är klar med honom så jag oxo får mitt inatt =))
Du har ju T oxo,, du kan väl för 17 dela med dig lite.. Annars tar jag gärna T hahaha..

Dröm sött pussar o kramar ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards