Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 8 januari 2012

Trög start

Av Eva - 8 januari 2012 21:00

  Hade så svårt somna in, natten mot söndag. Måste ha varit fullmåne.


                                       Klockan 0240 var det sista gången jag titta på klockan.


                                    Hemsk natt. Men till slut kom han , den där john blund.


                                 10,45 slog jag upp de blå. Börja jobba 1130. Så det vart ingen mysig morgon.


                             Har fortfarande inte vaknat, hela dagen vart så konstig.  Tung i huvve,,Men nu är helgen gjord.


                              I morgon måndag börjar jag 0645, så nåt nattsudd vill jag inte vara med om i natt.


                          Efter jobbet  , väntas tandläkaren. Strålande tider!


                                      

 
 
Marit

Marit

8 januari 2012 21:36

Såg den där fulla månen på himlen ikväll också.
Hoppas att du kan sova iaf i natt.
6.45 okristliga tider, hualigen =)

Natti natti goa Esmeralda!
Kramis på dig ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

8 januari 2012 23:17

Jag har oxo haft svårt att sova dom sista nätterna. Men de blir väl bättre vartefter,,,, hoppas jag.

Skulle tittat på en film på tv;n men blev sittandes här istället. Ja så kan de bli.

Dröm söta drömmar puss o kram ♥♥♥ = alt + 3

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

8 januari 2012 23:55

Du får först trycka ner alt,, medans du håller den nedtryckt klickar du på 3.. Släpp först alt knappen sedan 3 så ska de bli ett ♥♥

NÄ jag skrev fel du ska släppa 3an först o sen alt knappen ..♥♥♥♥♥♥♥

Det spelade visst ingen roll vilken knapp du släpper först ♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Simona

Simona

9 januari 2012 07:13

Nog har man tittat många gånger på klockan och den varit över två på natten. Men ingen sömn har infunnit sig. Kram!

http://pagottochont.blogspot.com

 
Kaisa

Kaisa

9 januari 2012 14:53

Fullmåne? Konstigt, för jag har sovit gott och det gör jag ALDRIG vid fullmåne.... Hoppas du får en god sömn i natt i stället. Det är hemskt med vakna pissnätter..... Kram på dig ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards