Eva s   blogg

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Eva - 12 januari 2012 22:37

   I denna bild kan man se ett ansikte. Inte lätt , man får titta en stund. Men det finns där-


                                     Bus och jag  önskar godnatt och en fin helg till er  

Av Eva - 12 januari 2012 08:46

 Gomorgon ,Så här ser jag ut när jag vaknar                                                    
                            

                                      

                                   En morgontrött varelse är jag. Tar ett tag innan jag vaknar till.


                                  Hade en trevlig dröm i natt. Inte alls dum.

                                      Brukar drömma sanndrömmar , så denna dröm hoppas jag slår in.


                               


                                      Regn och blåst i dag. Hoppas det inte fryser på till i kväll . Hatar köra i halkväder.


                                  


                                

                         

Skapa flashcards