Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 12 januari 2012

Regnig torsdag

Av Eva - 12 januari 2012 08:46

 Gomorgon ,Så här ser jag ut när jag vaknar                                                    
                            

                                      

                                   En morgontrött varelse är jag. Tar ett tag innan jag vaknar till.


                                  Hade en trevlig dröm i natt. Inte alls dum.

                                      Brukar drömma sanndrömmar , så denna dröm hoppas jag slår in.


                               


                                      Regn och blåst i dag. Hoppas det inte fryser på till i kväll . Hatar köra i halkväder.


                                  


                                

                         

 
 
Kaisa

Kaisa

12 januari 2012 09:34

Åh - då hoppas jag din dröm slår in..... Kram på dig ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Geddfish

Geddfish

12 januari 2012 09:39

Det var länge sen som jag hade en skön dröm..... men det har väl varit för mycket i mitt lilla huvud som surrat runt.....
Hoppas din dröm slår in, då! Kram♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
optimist

optimist

12 januari 2012 11:28

Vad drömde du då? Nyfiken bara.
Så du är också rödhårig, ser så ut på din morgonbild.
Jag är morgonpigg och kvällstrött. Olika falla ödets lotter.
I morse var det halt hos oss, men nu är det plusgrader.
Kör försiktigt, det kan vara lurigt.
Varm kram!

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

12 januari 2012 12:32

Så söt du är Esmeralda när du vaknar!
Jag vill gärna också dra mig på morgnarna.
Jaha... och får vi höra nu då vad du drömde om? Har man sagt A så får man säga också B.. ;)
Här är ett riktigt sk*tväder, regn, regn och regn. Men vad gör det, kan ju städa ut julen ist.

Önskar dig en skön och trevlig dag!
Kramis ♥♥♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Blessingsrehabb

Blessingsrehabb

12 januari 2012 17:10

Påminner mig om dockan i Beppes säng, kommer du ihåg. hehe..Här har det isat till sig under eftermeddan..Halt som attan ute igen..Loppis blir man aldrig trött på ;)..Du har ju "boa" som du kan fina!..Bless

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards