Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

Njuter

Av Eva - 17 januari 2012 19:47

Vad njuter du av en solig sommardag? Detta var väl ett härligt svar av Birgit;-)   Jag är inte heller så mycket för glass;-)


Har varit en trött dag-. Men allt går. Gubben hade stekt pannkakor till jag kom hem. Så det var bara hugga i.


Jättegoda.   Man får alltid ett varmt välkommande, när man kommer hem efter en dag på jobbet.


Har en sån himla tur som har en så go Terje. Har inget att klaga på. Och sömnen tar jag i gen i natt.

 
 
Kaisa

Kaisa

17 januari 2012 20:03

ha ha ha, din humor är det då ingen fel på :))))) Nattkram och sussa gott ZZZZZZZ..... ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

17 januari 2012 22:01

Hahaha den pilska lilla tanten,,, vilket underbart svar. De är mina takter ,,,, även att jag älskar glass,,,,,,,,,,,,, oxo hahaha.
Du har tur som har Terje,,, jo då,, han har banne mig tur som har dig oxo =)
Ni har mao tur som har varandra =)

Puss o Kram ♥♥♥

Nu får du lära dig att göra ordentliga hjärtan =)

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

17 januari 2012 22:18

Jisses Amalia.. så du håller på och tapetserar :) Snyggt!
Vilken gogubbe du har, han har ju också en gogumma.
Jag äääälskar glass...i stora lass..

Natti natti och sov gott! (händerna på täcket ;) )
Kramis ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Geddfish

Geddfish

18 januari 2012 07:26

Var har du "knyckt" den lilla tanten i Lidköping?
Hon var suverän, haha!
Underbara män vi har, Eva! Kram♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards