Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 18 januari 2012

,-(( stackars vovvar

Av Eva - 18 januari 2012 18:29


HUNDARNA VAR I  PANIK..De sex hundarna hölls inlåsta bland avföring och urin i garaget, och försökte gnaga sig ut

– Det är det värsta fall jag sett, säger djurskyddshandläggaren Lisa Svensson.

När polis och veterinär till slut fick upp dörren till garaget möttes de av en fruktansvärd stank av ammoniak. Bland smuts och avföring levde sex hundar av rasen Cavalier King Charles spaniel. De var i mycket dåligt skick.

– När vi gick förbi huset hoppade hundarna mot rutorna, de var panikslagna och desperata att komma ut, säger Lisa Svensson, djurskyddshandläggare.

Två fick avlivas. Prästpar anhållana. Riskerar fängelse.


Blir så ledsen och arg när jag läser om sånt här  


De borde finnas skottpengar på såna folk ,som  kan låta djur lida så. Spelar inge roll om det är påven eller svensson.


                                                  

 

  



 
 
Kaisa

Kaisa

18 januari 2012 20:11

Fruktansvärt, hemskt, vidrigt.... Djurplågorna skull själva spärras i lån tid so straff! Det är en väldigt sjuk och ond värld vi lever i..... Jag skäms över att vara människa... Kram du fina ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

18 januari 2012 22:04

Usch o fy fan på ren svenska. Hoppas dom åker dit så de smäller om de. Men dom lär nog bara få en "söt" liten varning.

Stackars hundar ♥

Kramar ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Piedra

Piedra

19 januari 2012 10:12

Men hur kan man bara bli så sjuk att man gör en så'n grej? Hoppas de får fängelse! Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

19 januari 2012 10:40

Usch så hemskt! Stackars djur. Jag mår dåligt när jag läser om sånt.
Håller med dig att dom skall ha ett hårt straff!

Önskar dig en skön och fin dag!
Kramis ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
optimist

optimist

19 januari 2012 11:12

Men så fruktansvärt. Förstår inte hur människor kan bli, och varför. Oskyldiga djur ska behöva lida på grund av människors dumhet och brist på känslor. Obegripligt.

Ha en bra dag och kram till dig.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Monika

22 januari 2012 16:50

Hundkörkort Tack....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards