Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 1 februari 2012

Ny månad

Av Eva - 1 februari 2012 08:12

   Är ni duktiga på få i er frukost?


                             Själv kan jag tycka när jag är ledig att det  är mysigt och gott,sitta lugnt och njuta av frukost.


                     Ägg, macka yougurt och kaffe  brukar det bli. Gröt i bland.

                                      . Värre är det när man ska till jobbet. En macka på stående fot. blir det oftast.


                               Brukar ta med mig smörgås och yougurt till jobbet .


                          Så när boende har kommit upp och ätit sin frukost.


                  Brukar vi ta i gen oss en stund 


               Lite mysigt och ha den stunden i hop.


                          .


                            .


                      Nåt som är gott är Hotel frukost. Inte ofta man får det.


                  Men de få gånger man har legat på hotel , har det varit en höjdpunkt med frukost..


                 1 februari i dag. Och dagarna har blivit ljusare. Känns himla skönt.


               Ha en fin dag och var rädda om er.

 
 
Geddfish

Geddfish

1 februari 2012 09:09

Sigge och jag var duktiga.
Nu är det sämre med mig, maten smakar mig inte som förut. Men jag kan få i mig kaffe, Proviva och fin yoghurt, en liten smörgås.

Ett första försök på ett tag att hälsa på en god vän i sitt blogghem.
Idag är jag stark, när jag orkar. Kram ♥♥♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Marit

Marit

1 februari 2012 10:00

Tja... nja... macka och kaffe brukar det bli oftast. Men om jag är superduktig så kan det bli gröt också =)
Det är mysigt att sitta tillsammans och äta i lugn och ro. (jag är alltid sist från matbordet.. äter långsam och njuter).
Ja, tänk vad tiden har gått fort och ljusare har det också blivit..skööönt!

Ösnkar dig en toppendag!
Kram ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Ingen bild

Eva

1 februari 2012 10:03

Gerd! Ensam är stark sägs det. Stämmer inte alltid. Eller? kramar

 
Ingen bild

Eva

1 februari 2012 10:04

Marit!Snart får vi skrik ut vår ropet;-) kram

 
Piedra

Piedra

1 februari 2012 10:06

Mm, jag älskar att ljuset är på väg tillbaka!
Jag inte så särskilt bra på det där med frukost. Jag äter alltid frukost i och för sig, men det blir alltid bara en eller två mackor med ost. Inget annat. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

EVA

1 februari 2012 10:21

Piedra ! mackor med ost. är gott . Alltid något,.kram

 
Kaisa

Kaisa

1 februari 2012 11:46

Älskar hotellfrukostar, åh vad jag älskar dem! Jag älskar ljuset och jag älskar solen, just nu älskar jag hela världen :-) Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

1 februari 2012 23:35

Mat mat mat mat mat mat mat mat mat överallt =)
På tv;n ,, i bloggarna jag får tuppjuck.. Ja jag är lite hungrig, har ont i skallen igen. Men jag ska lägga mig nu o hoppas att jag kan somna snart ...
Sen blir de frukost,,,,, mmmmm en påse nutrilett,, yummiiii visst är de gott.. (ljug o säg jaaa)

Annars äter jag musli o yoghurt till frukost..

Dröm sött vännen.. Pussen o kramen ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Simona

Simona

2 februari 2012 07:06

Frukost blir det väl lite si och så med. Känner mig aldrig sådära matsugen typ. Men fil brukar det väl oftast bli till frukost ändå. Får tvinga i mig frukost.... Kram

http://pågottochont:blogspot.com

 
Ingen bild

Eva

2 februari 2012 09:08

ANNELI. NUTRILETT KAN DU HA FÖR DIG SJÄLV. ;-) KTRAM

 
Ingen bild

Eva

2 februari 2012 09:09

Simona ! Inte lätt . Och jobbigt man måste tvinga i sig det . kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Skapa flashcards