Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

piggelin

Av Eva - 15 februari 2012 23:58

  Sitter här mitt natta. Skulle egentligen behövt somnat in för länge sen. Jag ska följa med en


                               boende till lassarettet tidigt på morgonen. Taxin kommer 06,30. Måste vara där 05,00.


                           Tar en stund med morgon bestyret där.Har natt personalen till hjälp som tur är.

                         Man är alltid två där på morgonen.


                    Denna boende ska sövas pga av en undersökning. Så jag vet inte när jag kommer hem.


                  Just nu skulle jag också behöva nåt sövande. Är nog mest rädd att försova mig, därav piggelinis.

               Ändå var jag uppe 05.30 i morse. Så lite trött borde man vara.


             Hoppas allt går bra och att  jag håller mig vaken  denna torsdag .

 
 
Simona

Simona

16 februari 2012 06:06

Hoppas att du fick dig någon sömn i alla fall. Och att det går bra för den boende du ska följa till lasarettet med. Kram!

http://pågottochont:blogspot.com

 
Kikkan

Kikkan

16 februari 2012 10:40

Visst är det hemskt när man inte kan somna. Jag skulle till sjukhus på koll i morse kl; 08.00 och var vaken flera ggr i natt. När klockan ringde sov jag som en stock.. Hoppas allt gick bra för Dig under dagen. Kram ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

16 februari 2012 11:36

Det där är som en mardröm att man inte kan sova och sen oroar man sig för att inte vakna i tid. Hoppas det gick bra för dig iaf.
Och hoppas att du får komma hem i tid också så du får vila.

Ha en bra dag!
Kramis ♥♥♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
blessingsrehab

blessingsrehab

16 februari 2012 11:50

När mina pojkar skall upp har de tre backuppar..en mob med väckning. En klocka som står utanför sovrummet och ringer tills de kommer på benen hehe..Det finns en del varianter..Den tredje varianten var jag när de bodde hemma..;) // Bless

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

 
Piedra

Piedra

16 februari 2012 12:23

Hoppas du fick lite sömn innan du skulle upp och iväg och hoppas du kan hålla dig vaken idag. Inte alltid så lätt. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

16 februari 2012 18:08

Hoppas allt gick bra, inte roligt att knappt våga sova för att man är rädd för att inte vakna.... Stor kram (en sövande)

http://andestyrka.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards