Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 1 mars 2012

Ny månad

Av Eva - 1 mars 2012 11:23

  Första mars . Och det verkar bli ännu en underbar dag.   Snön är borta och det börjar KÄNNAS SOM VÅR.

Bara njuta så länge det varar. 10 grader i solen är inte fy skam.

                                                   


                                        



 
 
optimist

optimist

1 mars 2012 14:41

Idag har vi mulet och bara några plusgrader, men igår kändes det som om våren var på gång. Den kommer kanske tidigt i år.
Ha det bra och kram från mig.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

1 mars 2012 15:50

Ja jisses så tiden går fort! Wiiihooo....
Här är det lite blandväder sol och mulet osv, men skönt iaf.
Hoppas det fina vädret fortsätter.

Ha det bäst och sköt om er!
Kramis ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Piedra

Piedra

1 mars 2012 16:03

Ingen sol här och "bara" 8 grader, men jätteskönt ändå. :) Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Roggan

Roggan

1 mars 2012 20:32

Visst är det vår i luften nu. Snart dags att starta upp hojen.

http://roggansblogg.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Skapa flashcards