Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 7 mars 2012

Trötter

Av Eva - 7 mars 2012 21:07

  Dagarnna går.. Helt slut i kropp och själ. Men ändå känns det lättare när dagarna ljusnar.


                                     Schema ändringar till det sämre. Det sk kallade önskeschema blir  blir ett mardröm

                                      schema .

                                   Skapar dårlig enegi och usla vibbar. 8 dagar i sträck och långa helger är inge kul.

                                   Blir inge bra jobb när all ork är slut.. Vägrar ha det så.

                                  Ringde facket. Tyv så är det arbetsgivarens marknad. Så facket har inte mycket säga .


                                CHEFEN PRATADE JAG MED I MORSE. Fick till svar att det kan bli så ????

                              Och att nästa schema blir bättre.Men vad fasen hjälper det mig nu?? Vill hon jobba så? Nää.

                               Det  är tur man har det  bra hemma.  Och kan hämta ny kraft. 

                                 

                            Man får hoppas  detta är en övergång och det blir bättre tider!

 

 
 
Kaisa

Kaisa

7 mars 2012 21:47

Det är rent bedrövligt att ledningen ser till att vårdpersonalen far så illa... Självklart kan man inte göra sitt bästa om man tvingas till ett schema som är rent omänskligt. Jag känner verkligen med dig och dina kollegor, detta måste stoppas. Stor kram ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Marit

Marit

7 mars 2012 22:36

Å så frustrerande att dom skall stöka och böka om allt jämt.
Facket, det ångrar jag mest i mitt liv att jag var med där. Det var bara sk*t med dom. Tänk om man skulle ha sparat dom pengarna på ett konto, då skulle man vara nästan rik idag :)
Du får ta det lugnt om du kan på jobbet. Inte stressa!

Natti natti goa du och sov gott!
Kramis ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Simona

Simona

7 mars 2012 23:31

Ni som går efter scheman ska ju inte behöva ha det på det här viset - som gör att Ni stupar i slutändan. Men vad kan ni göra? Inte mycket mera än att acceptera å ta det som det kommer... Kram

http://pågottochont:blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards