Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 15 mars 2012

Torsdag

Av Eva - 15 mars 2012 09:30

  Torsdag i dag! och jag skulle vilja skolka.Hi hi. Precis som man gjorde från gympa lektionerna i skolan. Känner mig inte alls på G. Såna här dagar vill man bara dra täcket över huve och gömma sig..

Ska egentligen inte klaga .Många här har det svårt nu  .Sänder er varma styrkekramar.


Gubben var in till ortopeden i går. Tre diskar kaputt . Magnetröntgen väntas. Sen får vi se vad som sker.

Han jobbar nu halvtid. Än så länge går det bra. Han kämpar på mitt   



   
 
Kaisa

Kaisa

15 mars 2012 10:01

Du kämpar på så fint. Jag skickar dig en solig kram. ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Marit

Marit

15 mars 2012 10:48

Visst är det jobbigt när man inte vill och ändå skall? Puuh...
Stackars din maken, det måste vara ont att ha det så där. Hoppas hanfår hjälp!

Önskar dig en bra och solig dag!
Krameluttan på dig ♥♥♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Roggan

Roggan

15 mars 2012 19:41

Förstår att din make inte är hundra. Själv väntar jag på att få en spruta mot mitt dåliga blodvärde. Kram

http://roggansblogg.wordpress.com

 
blessingsrehab

blessingsrehab

16 mars 2012 10:57

Jag tror faktiskt att jag gör det idag. Drar täcket över hôvet en stund..Måste ha lite xtra energi när barnen ramlar in i eftermedda, kvällen..Kämpa på ni fina turturduvor..Kram♥

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Skapa flashcards