Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 20 mars 2012

skrock

Av Eva - 20 mars 2012 08:07

  Tror ni på skrock. ? Inte lägga nycklar på bordet. Absolut inte gå under en stege.


                                     Spotta tre ggr när man ser en svart katt. gå över vägen. Inte döda en spindel, då blir det .

                                 regn.

                                    Ja de finns  en del skrock. Och vissa tror starkt på detta. Vad tror du?


                                   Har inte hänt än nåt otäckt ,fast nycklara ofta ligger ofta på bordet. 

                               

                                Fast jag spottar tre ggr när   jag    ser en svart katt går över vägen.

 
 
Kaisa

Kaisa

20 mars 2012 09:50

Skulle till att skiva att jag inte skrockfull men ändrar mig nog, för jag går aldrig under stegar, dödar aldrig insekter - spottar tre gånger tror jag däremot inte att jag gör, jag ser så ofta svarta katter, så jag skulle inte få göra annat än att spotta, ha ha ha...


Kram fina Eva ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
optimist

optimist

20 mars 2012 11:09

Nja, jag är inte skrockfull. Men stegar går jag sällan under, dom kan ramla på mig. Spottar efter katter gör jag inte. Nycklar på bordet? Nej, där hör dom inte hemma, har ett nyckelskåp, annars på mig då jag går ut. Döda spindel, nej usch nej, de borde få leva och göra nytta.
Kram och hoppas att du får en bra dag.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
blessingsrehab

blessingsrehab

20 mars 2012 11:17

Jag är uppvuxen med skrock. När jag var yngre kände jag mig nästan kontrollerad av detta. Så jag gjorde en Blessing torso... haha..Jag tvingade mig att sluta med det..Ibland kommer det dock en skrocksalva farande ;)..Kram Bless

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

20 mars 2012 11:44

Njäe.. egentligen så tror jag inte på skrock..men... ibland så undviker jag vissa grejer iaf. Som stegen och nycklar bla bla... Ja ja, jag är lite konstig, men det bjuder jag på ;)

Ha det bäst goa du!
Kramis ♥♥♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Piedra

Piedra

20 mars 2012 12:24

Tror inte på skrock. Jag lägger nycklar på bordet, går glatt under stegar - om det inte står någon på stegen med en målarfärgsburk i handen som kan trilla ner på mig - jag tar död på spindlar om de finns här inne i lägenheter och jag spottar inte heller när jag ser svarta katter. Å andra sidan borde jag kanske ändra mig, eftersom det kanske är p g a allt detta som jag har så'n fruktansvärd otur i livet... Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Kikkan

Kikkan

21 mars 2012 14:08

Lite skrockfull är jag kanske, går helst inte under stegar och gillar absolut INTE fredagar den 13:e. Kramar ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards