Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 25 mars 2012

våfflor

Av Eva - 25 mars 2012 16:53

   I dag är det våffeldagen. Tycker det är gott med våfflor så jag kan äta de vilken dag


                                           som helst. Köpte faktiskt ett nytt våffel järn på LIDL i veckan. Helt ok.


                                        Nu har jag jobbat helgen klart. Allt har gått bra. Fem dagar kvar. Men det ska väl gå.


                                        Undrar om jag ska ta en semester dag nån dag. Men nej!

                                Det är ju inte mening man ska slösa på de dagarna för att schemat är åt helsike.


                               Jag kämpar på och hoppas den kommande veckan springer i väg fort.

 
 
Kaisa

Kaisa

25 mars 2012 17:08

Saknar våfflor, har varit duktig i några veckor nu, men ändå går det långsamt med att förlora kilon. Kram, kram ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Marit

Marit

25 mars 2012 19:48

Våffeldagen? Det har jag inte haft en tank på =/
Men det är som du säger; dom kan man äta vilken dag på året som helst.
Vilket schema ni har :( Usch!

Ha en skön kväll och njut!
Kramis ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Piedra

Piedra

25 mars 2012 20:44

Håller med dig; våfflor är så gott så det kan man äta vilken dag på året som helst. Och våffeldagen har ju ursprungligen inte ett dugg med våfflor att göra heller. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

25 mars 2012 23:00

Men hallå vart ska du nu då ?
Du har anmälningsplikt hos mig ju =)
Puss ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Simona

26 mars 2012 16:26

Tur att man får äta våfflor när man vill. Och inte bara på våffeldagen. Kram

 
optimist

optimist

27 mars 2012 17:11

Håller med dig. Våfflor kan jag äta andra dagar också, för det är så gott.
Jag åt faktiskt våfflor med grädde och jordgubbssylt på våffeldagen.
Hoppas att du orkar med allt du har framför dig och att det går bra..
Kram till dig.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

27 mars 2012 23:27

Gokväll i stugan. Sitter o njuter av en stor mugg kaffe innan de blir en ronda med JB.. Hoppas han vinner snabbt =)

Sweet dreams sexy.. Pussen o kramen ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Skapa flashcards