Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

Bara va dag

Av Eva - 28 mars 2012 22:15

I går tog jag faktiskt ut en semester dag. Började få hjärnsläpp på jobbet. Då var det dax ta ett break därifrån.


Sov till 10 ,30 , så himla skönt. Sen unna jag mig en fika på ett fik som firade tre år. Jubelemums erbjudande.


En schoklad boll och go pralin gjorde susen. Njöt som bara den.


Efter det vart det Loppis . En vintage fotölj och en antik nalle, råka  på nåt konstigt vis följa med hem.  


Ja denna dag var som balsam för själen. Plötsligt kom energin till baka. Så nu kör jag på i gen till fredag.


I dag började jag 1600 till 2100 så det var också skönt. Så på förmiddan var mamma och jag på den ny öppnade DollarStore i västerås ,   Så det blev lite smått och gott även där.

       

 
 
Marit

Marit

28 mars 2012 23:14

Ha ha... har du gett upp redan? Jag är vaken ff. ;)
Så bra att du tog ledigt! Helt rätt att du tänker på dig själv!
Det låter som en riktigt skön dag som du hade.

Natti natti Stintan och sov gott!
Kramis ♥♥♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Simona

Simona

29 mars 2012 07:24

Du hittade några fynd, hi hi... Fotöljen känner jag igen då det fanns en sådan i mitt barndomshem när jag växte upp. ☺ Kram!

http://pågottochont:blogspot.com

 
GeddFish

GeddFish

29 mars 2012 08:35

Det är härligt att fynda ibland, det stärker kvinnokraftshjärtat, haha!
Jag fyndade en sak igår på torget, det glömde jag skriva om, jo ett fint rött läderbälte, handgjort.
Kram♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

29 mars 2012 10:11

Härligt att du hade en fin dag! Man behöver verkligen sådana dagar för att tanka lite energi. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

badkarsmusik.bloggplatsen.se

29 mars 2012 16:12

Hej! Jaså, du skolkar från jobbet? Det börjar med en silvernål och slutar med en silverskål. :) seriöst så får du gärna kika in på min blogg, där kan du även rösta på huruvida cannabis borde legaliseras eller inte. Ha nu en fortsatt underbar dag här på planeten jorden!

 
optimist

optimist

29 mars 2012 18:32

Det gjorde du rätt i , lyssna till kroppens signaler är viktigt. Så kan du ta i med nya krafter.
Precis att de hade jubileum, det passar ju mycket bra, något sätt kan vara nog så gott ibland.
Loppis och fynda, toppen.
Kram till dig.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

29 mars 2012 19:28

Vännen, du måste vara rädd om dig... Skall man behöva att ta en semesterdag för att få vila upp sig? Nej! - Det är sannerligen något knas i schemat... Stor kram ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Skapa flashcards