Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 3 april 2012

Fötter

Av Eva - 3 april 2012 19:31

 Man ska vara glad åt våra fötter. Svårt att gå på händer.

                                                  
                          Och fötterna kan få gå många mil under en livstid.

                                            Tidens gång tar ut sin rätt på alla delar av kroppen – inklusive fötterna

                                                  
                        Jag är inge vidare bra på ta hand om mina fötter.


                                                  
                    Gå till fotvård, få de riktigt fina.  skulle inte funka,

                                                  
              är   så   HIMLA   KILLIG   Men det finns ju andra sätt..


                                                  
 Helst   ska  man    bjuda sina fötter på ett skönt bad med fotsalt en gång i veckan.

                                                  
      

                                                  
   Och  smörjas in då och då , blir de extra glada av.

                                    

                                                  

                                                 När det blir varmare väder kommer många av oss ha fötter som varit instängda

                                             hela vintern, kännas   underbart att  få släppa dem fria. 

                                                

                                     

                                                  
                        


                                                  
       

                                     









   
 
Kaisa

Kaisa

3 april 2012 21:49

Det är snart dag att lyfta ut dessa fötter :-) NattKram och sov gott! ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Marit

Marit

3 april 2012 22:06

Egentligen borde man nog vara lite snällare mot sina fötter.
För mig går det i periodvis hur jag sköter dom.
Till fotvården har jag aldrig varit. =/
Kvasten står och väntar nu....

Natt natt och sussa gott!
Krameluttan ♥♥♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Ingen bild

Simona

4 april 2012 06:37

Jag skulle vilja ha sommar året om ☺ å slippa dessa vinterskor som just stänger inne mina fötter... Mina fötter vill vara fria..... Kram

 
optimist

optimist

4 april 2012 17:12

Jätteviktigt, helt visst. Men jag är urusel på att sköta om mina, vet inte varför.
Till fotvården har jag aldrig varit, säger som du, skulle nog tycka att det bara var jobbigt. Men, visst, det skulle behövas.
Kram till dig.

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Piedra

Piedra

4 april 2012 18:11

Och jag som tycker det är så skönt att gå till en fotvårdare. Underbart när hon fixar med mina fötter som jag aldrig tar hand om själv. Nu längtar de efter sommarskor! Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards