Eva s   blogg

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Eva - 5 maj 2012 22:44

   Hej alla! Har haft en underbar härlig vistelse i norge. Trots snö och blåst så var det så härligt komma upp.


Resan gick bra. En himla bra service på norwegan. Mamma fick åka rullstol från start till mål.


Jättekul träffa släkt och vänner. Tromsö resan med hurtigrutan var också en upplevelse.


Vi sov på SAS hotell. Jättefint och med en go frukost på det.. ( Blev bjuden)


Släkträff  med folk som man aldrig hade sett.. Jättekul ! Flera kommer jag hålla kontakt med.


Ja denna resa gav mig glädje och energi. Och jag andades mycket norsk luft. Härliga promenader.


I går vart min man farfar till en liten tjej. Och jag vart bonus farfmor . Synd att de bor på Ireland.


Så snart får vi ta en flygresa dit. Måste ju få pussa på henne.


Jobbat denna lördag så nu är det tillbaka till verkligheten i gen.


Lite bilder från mitt älskade N-norge  


   







       

      







     


Ovido - Quiz & Flashcards