Eva s   blogg

Alla inlägg den 5 januari 2013

Av Eva - 5 januari 2013 15:37

   Hej alla !!   God fortsättning !


                                     Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.


                                   Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor


                                    dagen före julafton. Så jag fick den bästa jul klapp man kan få som mormor.

                               

                               En jättefin kille som ska heta Elvin.


                               Har gått medium kurs som har givit mig mycket glädje och upplevelser.


                            Kommer även gå en ny kurs snart. Healing kurs har jag också varit en del.


                         Från 2 jan har jag bytt jobb. Ska prova några månader på ett ålder doms hem-


                         Har möjlighet gå tillbaka om jag inte trivs. Så skulle flera göra, för man blir väldigt hemma


                       blind gå i samma fotspår dag efter dag. Än så länge känns det bra.  

     

                   I dag städa jag ut julen. Alltid lika skönt. Ljusare tider är på gång. Ser verkligen fram emot det..

                    

                   Hoppas 2013 ger er alla ett fint år på alla vis !!

               

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards