Eva s   blogg

Alla inlägg den 16 september 2011

Av Eva - 16 september 2011 13:10

Visst har man hört talats om att folk har haft tandvärk, men nu har jag verkligen förstått innebörden.
Trodde det var omöjligt att ha såhär förbannat ont. Igår kunde jag knappt sova en blund pga smärtan, till slut grinandes somnade jag in... Men vaknade förstås då och då och hade problem att somna om.I morse såg jag ut som en uppblåst groda. 


Fick en tid hos tandläkaren i dag. Förberedde mig på att det kunde bli tufft.

Men när jag kom dit knacka han på tanden och skrev ut kåvepenin. Va? Klart?

Ska detta göra att det blir bra sa jag? Då skrev han ut ett annat recept som jag ska hämta söndag? Jag fick inte reda på vad det var för fel? Men jag får anta att det

blir bra i slutänden. Det är inte lätt när det blir språksvårigheter.

Men fortfarande lika dj,,,a ont!! har jag.  bläääääk

Ovido - Quiz & Flashcards