Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 5 juni 2012

väntar sol

Av Eva - 5 juni 2012 19:23

Nu vill jag ha värme och sol. Visserligen finns det snygga gummistövlar. Men jag föredrar sandaler.

Två dagars ledig. Så underbart. I morgon har vi kommit till sveriges nationaldag. Ska ni fira?

Jag själv ska ta med tjejen jag är kontakt person åt , på lite skoj.


Håller på gå in mentalt för årets damrally på lördag. Hoppas vädret vill vara på sitt bästa soliga humör.

Nu är det femte året jag är med. Alltid lika  pirrigt men kul. På fredag blir det frissan.

Hoppas hon fixar en passande frisyr. Får väl stå och sova natten till lördag .    

 
 
Marit

Marit

5 juni 2012 20:23

Så skönt att du har lite ledigt nu!
Hoppas att det blir riktigt fint väder när ni skall åka damrally.
Frisyr: Svinrygg eller såna där krokar på sidorna och jättetuperat =)
Det blir nog schnyyggt hur än det blir.

Ha en skön kväll och händerna på täcket! ;)
Kramis ♥♥♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Kaisa

Kaisa

5 juni 2012 21:09

Brrrr sp kallt det är, sitter med myskläder och en tjock morgonrock på mig.... Kram, kram

http://andestyrka.blogspot.com

 
blessingsrehab

blessingsrehab

6 juni 2012 22:10

Du e sköjig du..kram Bless

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

 
Anneli

Anneli

6 juni 2012 22:39

Vad roligt, jag skulle vilja vara med på rallyt.. Jag älskar att köra lite galet =)

Du får sexa till dig som du brukar göra, ta lite kort o lägga upp här till oss =)

Glöm inte tävlingen på min blogg..

Ha de gott ,, dröm sött puss i pannan o bamsekramen ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Kikkan

Kikkan

6 juni 2012 23:25

Lycka till på lördag med damrallyt. Hoppas Du hade en bra svensk nationaldag, vi åkte ner till svenska skolan & lyssnade på fin musik, åt obegränsat med varmkorv & fick Kopparbergs cider. Kram ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards