Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 1 juni 2011

SOMMAR MÅNAD

Av Eva - 1 juni 2011 08:29

  Detta kort är taget från hallfönstret. En härlig grönska ute. Brudorkiden som står i fönstret är jag mäkta stolt över. I går hade jag en underbar ledig dag. Värme och sol fanns det gott om. Gick på lite loppisar och affärer i Arboga. Alltid kul-.Filmisar och en hissgardin fick följa med hem 



1 juni i dag. Fyra veckor kvar till semestern. Nu gäller det hålla sommaren hårt i hand. För nu går det undan.   Sitter fortfarande i min goa morgon rock! Så mysigt- Men det är väl bara svira om och ta tag i dagen. Jobbar kväll, så jag ska nu  fixa lite käk .

   

 Ha en fin onsdag alla  

 
 
Ingen bild

Monika

1 juni 2011 10:18

så fint alltihop, men jag gillar filmisarna skarpt.

 
Kaisa

Kaisa

1 juni 2011 10:26

Idag tvättar jag det regnade på morgonen, men nu ser det ut att ljusna upp...

Helgkram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Ingen bild

optimist

1 juni 2011 14:35

Så fint där i fönstret Vacker orkidé. Det är förresten mycket tjusigt här inne, klockan och liljekonvaljer inte att förglömma. Så du har juli semester, härligt, mitt i sommaren. Kram.

 
Kikkan

Kikkan

1 juni 2011 20:10

Jaha, nu blir det väl en tur till Arboga också i sommar. ♥LOPPISAR!!!♥ YES I like. Va kul med alla filmisar, det väcker nostaliska minnen. Kramisar från ett sommarvarmt London. ♥♥♥

http://kickssons.bloggplatsen.se

 
blessingsrehab

blessingsrehab

1 juni 2011 23:14

Vi har lika smak..Gonatti..Hejhej

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

1 juni 2011 23:54

Vilket vackert skirt sommarfönster du har!
Så vacker hissgardinen är!
Åååh, så häftiga dom där filmisarna är. Jag har några kvar någonstans här hemma :)

Natti natti och sov gott!
Kramis

http://mammayth48.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards