Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Vad har åren tagit vägen?

Av Eva - 1 augusti 2011 18:06

 Oj vad tiden rinner i väg. Känns som i går , när jag höll mitt förstfödda barn i famnen. Nu har hon själv en liten kille på två år.


Har varit ledig i dag. Så underbart skönt . Legat i polen  större delen av dagen och bara njutit.

På eftermiddagen dök min tjej med familj upp. Ett kärt besök.    


1a aug i dag. Hoppas på flera fina dagar , innan hösten kommer.

 
 
Maria Ohlsson

Maria Ohlsson

1 augusti 2011 18:51

Ja det är inte klokt vad fort tiden går! Tänker själv på att det är 17½ år sedan jag höll min Madelene för första gången! Men inte blir vi äldre bara för det ;) Barnbarn hoppas jag att jag får vänta med ett tag till. Hon får nog bli lite mer vuxen först innan hon sätter bo! Men förstår dig att du tycker det är jätte mysigt med en sådan liten att busa o gosa med!

Ja, jag hoppas också på att det blir fler varma o soliga dagar så man kan njuta lite till! Det brukar bli fint väder så fort som skolorna har börjat igen, tyvärr! Det är ju under sommarlovet som det fina vädret ska vara!

Hoppas att du får en skön kväll o får njuta av vädret ett tag till!
Kramelikram

http://mariaohlsson66.blogspot.com

 
Simona

Simona

1 augusti 2011 19:05

Nä höst vill jag inte ens tänka på. Jag hoppas värmen håller i sig länge till. Kram

http://pagottochont.blogspot.com

 
Kaisa

Kaisa

1 augusti 2011 19:29

Tiden går våldsamt fort, men om vi tänker efter så har vi ju hunnit med lite under tiden som gått :-) Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Gerd

Gerd

1 augusti 2011 20:55

Man brukar säga att man ser på barnen, hur åren har gått, sen om man ser på barnbarnen, då....
Vi vill behålla sommaren, med lagom värme! Kram

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

1 augusti 2011 21:47

Augusti kommer att bli fin tror jag. Ja uj, vad tiden bara springer iväg! Det går fortare än jag hinner med. Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

2 augusti 2011 01:47

Vilken pingla,, ja de är du fortfarande =)

Visst är de skrämmande vad tiden går fort. Man har redan hunnit med barnbarn oxo.. Otroligt =)

Hoppas att ni mår bra. Dröm sött kram kram ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
optimist

optimist

2 augusti 2011 09:47

Fin bild, med en vacker mamma. Tiden den bara rinner iväg, den verkar gå fortare och fortare på något konstigt sätt. Värmen ska i alla fall hålla i sig denna vecka ut, har de lovat. Så fortsätt och njut. Kram.

http://optimist.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards