Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 8 september 2011

brrrrrr

Av Eva - 8 september 2011 17:31

  otäck fara. Vi är lyckligt lottade som har klarat oss relativt bra från katastrofer. Hoppas vi slipper detta.


Ser fram emot 3 dagars ledigt. Ska bli skönt att slippas jobbet ett tag.  Mycket förändringar med  blandannat scema ändringar. Time care heter det visst.

Nu ska vi lägga vårat eget schema sex veckor frmåt. Och det ska diffas och gud vet allt,. puh! Men det blir nog bra med det. Gäller kunna ge och ta.


Solen skiner och hoppas det fortsätter så,några dagar till.

 
 
Marit

Marit

8 september 2011 18:27

Vi kan verkligen känna oss lyckligt lottade som har sluppit dessa stora naturkatastroferna.

Så skönt att du får 3 dgr's ledighet!
Usch, så jobbigt det är när det blir förändringar osv. Men man kan ju hoppas att det blir till det bättre!

Ha en skön kväll!
Klem til deg! ;)

http://mammayth48.wordpress.com

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

8 september 2011 20:40

Hello swiithart.. Så fint du har de här inne på bloggen. Har inte varit runt hos er på väldigt länge..
Önskar dig en trevlig helg. Puss I Pannan o kramen ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards