Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 9 september 2011

HELG

Av Eva - 9 september 2011 10:46

  I dag blir det en kantarell omelett till lunch. Gubben har varit i skogen och plockat svamp.Mums .


Trevlig helg alla .   

 
 
Piedra

Piedra

9 september 2011 13:39

Oh, vilken vacker bild du har lagt in som bakgrund! Önskar dig en trevlig helg! Kram!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

9 september 2011 14:07

Ååååh, det vattnas riktigt i munnen när jag tittar på bilden.
Jag älskar svamp. Men dom får jag köpa för jag är jättedålig på dom =(

Ha en riktigt skön dag idag!
Krameluttan på dig! / Klem....

http://mammayth48.wordpress.com

 
Kaisa

Kaisa

9 september 2011 16:37

Jättefin bild som du har i bakgrunden.... Mysfredag på dig! ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

10 september 2011 18:41

Oh så smaskigt. Den saftig o god ut. Skicka gärna hit lite mat till mig =)
Hoppas ni får trevlige med era vänner. Ha de gott puss i pannan o kramen ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards