Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 15 september 2011

aj !!

Av Eva - 15 september 2011 19:29

  Har fått riktig djävulsk tandvärk.   Inte nog med det. Svullen som bara den. Kan tro man har fått påsjuka. Går på starka värktabletter som jag lånat av gubben. Känner mig lite konstig


Ringde tandläkaren , men det fanns inga tider i dag. Skulle ringa i morgon bitti.


Brukar alltid vara nån som avbeställer sa de. Så hoppas jag får komma.


Inte skojigaste detta. Har känt lite av denna kind tand, men på eftermiddan i dag

braka det loss riktigt ordentligt. Får se om jag överlever natten.


Måste bli bra, jobbar hela helgen.


Önskar er en fin helg . kram

 
 
Gerd

Gerd

15 september 2011 19:48

God kväll! Det är rent dj-t att ha värk i en tand där det svullnat upp, inflammerat.
Arma dig, sänder läkedomskramar!

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Ingen bild

eva

15 september 2011 19:56

Livrädd Gerd, Tack för de kramarna

 
Piedra

Piedra

15 september 2011 19:58

Aj, det finns inget som är värre än tandvärk! Skickar dig anti-ont-kramar!

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Kaisa

Kaisa

15 september 2011 20:25

Hoppas du får komma till tandläkaren i morgon, .....ajjjjjjjjjjjjjjjjjj! Kram ♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Marit

Marit

15 september 2011 21:35

Stackars dig! Jag tycker riktigt synd om dig, tyvärr så hjälper det inte så mycket =(
Så skönt att du får hjälp i morgon!

Tänker på dig, TANT Eva ;)
Tröstkram

http://mammayth48.wordpress.com

 
Simona

Simona

15 september 2011 22:53

Aj då... Tandvärk som tar så ont . Kram och hoppas du får komma till en tandläkare snarast.

http://pagottochont.blogspot.com

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

15 september 2011 23:59

Hej vännen, hoppas det ordnar sig med tandvärken. Va rädd om dig. Trevlig helg puss o kram ♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

eva

16 september 2011 00:55

Piedra! tack det behövs.kram

 
Ingen bild

eva

16 september 2011 00:57

Kaisa!! Hoppas jag med. Annars är jag min egen tandläkare och letar en tång. kram

 
Ingen bild

eva

16 september 2011 00:59

Tant Marit!Nu tycker jag med lite synd om mig.Hoppas jag får komma in. Är rädd för tandläkare, men nu skulle jag göra vad som helst för att komma dit. kram

 
Ingen bild

eva

16 september 2011 01:01

Simona! Ja jäkligt ont. kram

 
Ingen bild

eva

16 september 2011 01:02

Anneli! hoppas jag med . kram

 
maria

maria

16 september 2011 08:45

Usch, stackare! Det där är inte skönt att ha! Håller tummarna för att du får komma så snabbt som möjligt!
Men finns det ingen akut tandläkarmottagning? Det brukar det ju finnas!
I vilket fall som helst så håller jag tummarna för dig och sänder dig massor av styrkekramar o hålla-handen-kramar <3

http://mariaohlsson66.blogspot.com

 
Ingen bild

eva

16 september 2011 11:01

Tack Maria!! Nu är jag rädd. Tack för att du håller handen. kram

 
Blessingsrehab

Blessingsrehab

16 september 2011 12:09

En bit på framtanden lossna förra veckan..över 2000 spänn..Hoppas du får tid så fort som möjligt det kanske är åtgärdat redan..Bless

http://bloggplatsen.seBlessingsrehab

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards