Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 1 januari 2012

Årets första dag

Av Eva - 1 januari 2012 18:33

   Ett lugn nyårskväll med goa grannar blev det. Några smällare eller raketer existerade inte här-


                            Vi hade köpt varmluft ballonger som  vi skicka i väg. Jättevackert. Och vovvarna  var lugna.


                        I dag nyårsdagen får man ligga på soffan och bara ta det lugnt och äta rester.


                     Busväder har det varit, så årets första bastubad kändes gott.


                  Nu  har vi tagit ett kliv i det nya 2012. Och det känns himla bra.


                         

   
 
Geddfish

Geddfish

1 januari 2012 19:24

Vi får hoppas klivet in i 2012 känns bra länge länge!
♥ Kramar ♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Simona

Simona

1 januari 2012 21:21

God fortsättning! Tänker man att 2012 ska bli ett bra år blir det nog det också... Några irritationsmoment kommer säkerligen att dyka upp lite då som då även detta år. Men det är väl så det ska va. Ingenting kan vara felfritt jämt heller. Men i sin helhet tror jag faktiskt att 2012 blir ett bra år. Kram

http://pagottochont.blogspot.com

 
Kaisa

Kaisa

1 januari 2012 21:25

Jag såg några söta röda bollar som for över huvudet, har inte sett sådana tidigare, men jättegulligt var det. Mitt ex trodde det var rymdvarelser som gjorde ett besök, blink blink..... Jag önskar att du får ett gott år med många trevliga överraskningar. Kram på dig ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Piedra

Piedra

2 januari 2012 10:23

Ja, nu börjar det året som många fasar för. Toppen att det känns bra för dig i alla fall! Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

2 januari 2012 10:44

God fortsättning till dig!
Dom där rispapperslyktorna är fina. Såg några här också på himlen.

Önskar dig en skön och fin dag!
♥ Kram ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
optimist

optimist

2 januari 2012 11:26

Dom är fina, dessa flygande lyktor, mycket lugnare och miljövänligare än raketer. Här small det otroligt mycket, vi bor nämligen precis intill en park som ligger invid en stenkulle. Där har de bra utsikt och inga hus precis i närheten.
Hoppas att 2012 blir ett bra år.
Kram.!

http://optimist.bloggplatsen.se

 
Mitt Nya Liv

Mitt Nya Liv

2 januari 2012 21:42

Jag skulle vilja ha såna lyktor men jag glömde bort att köpa dom =)
Klantigt..

De är riktigt skitväder,, så tråkigt. Vill ha snö o kallt. Sen får våren o sommaren gärna komma.

Ha en mysig kväll pussen o kramen ♥♥♥

http://mittnyaliv66.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards