Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 17 januari 2012

En låååååååååååång natt

Av Eva - 17 januari 2012 03:01

KLOCKAN är nu 03 05 . Och här sitter jag och inte kan sova. Gubben snarkar för fullt i sin snarklåda    Ljuvlig musik .


Ska börja jobba om några timmar.Vet inte om det är nån ide ens försöka få nån timmes sömn.


Fasen för dessa nätter. Ropar på John Blund, men han verkar ha glömt mig i natt.  Nä, detta nattsudd funkar inte måste prova sova, så jag orkar med dagen som snart är här.


Kan tänka mig att det blir en trött tisdag.

 
 
Simona

Simona

17 januari 2012 06:22

Det ä jobbigt när man inte kan sova. Hoppas du sover bättre natten mot Onsdagen då. Morgonkram!

http://pagottochont.blogspot.com

 
Geddfish

Geddfish

17 januari 2012 08:44

Kommer ihåg hur de var när jag jobbade. Jag hade ofta vakenperioder ett par timmar och då fick jag panik, särskilt om perioden var mellan 3 - 5 och jag visste att klockan ringde 05.45
Kram♥

http://gerd-geddfish.blogspot.com

 
Kaisa

Kaisa

17 januari 2012 09:42

Huva hjärtat så trist att sitta där mitt i natten... Hoppas dagen går fort så du får komma hem snart.... Stor Kram ♥♥♥

http://andestyrka.blogspot.com

 
Marit

Marit

17 januari 2012 16:09

Oj, så fint och nytepetserat det var här då! Vad du kan Esmeralda!
Åh.. det där är hopplöst när man inte kan sova. Hela dagen kan bli förstörd pga det :(
Men då... dom där gubbarna (John Blund bl.a.) kan man ju inte lite på, dom kommer och går som dom tycker och vill ;)

Hoppas du har överlevt dagen och får njuta av kvällen ist.
Kramis ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
Piedra

Piedra

17 januari 2012 17:13

Usch, det är verkligen pest när man inte kan sova! Hoppas du fick lite mer sömn se'n i alla fall. Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Monika

22 januari 2012 16:51

Samma här ofta, men jag kan ju ta mig en tupplur....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards