Eva s   blogg

Direktlänk till inlägg 25 februari 2012

tapetserat

Av Eva - 25 februari 2012 23:02

 I  dag har det varit en solig , men blåsig dag. Var hem till mamma städat av lite. Sen hämta tjejen jag är kontakt

person åt, ut på en lång promenad. Lilla vovven var också med . Jätteskönt.


Gubben har ääntligen fått tid till ortopeden. Stackarn , nu har han så ont i rygg och ben. Blir nog operation.


 

Vi har nu gjort klart tapetseringen i vardagsrummet. Jag är inte jätteduktig på detta . Vi hjälptes åt och det  blev jättebra.  Nu  ska resten fixas med hylla och tavlor.   känns  så skönt att det blev klart.

Taccos och ett glas rött smakade bra efter  denna dag.


 
 
Piedra

Piedra

26 februari 2012 10:49

Nya tapeter låter som ett härligt lyft! Och vad skönt att din man fått en tid hos ortopeden. Hoppas han får bra hjälp där! Kram! ♥

http://piedra.bloggplatsen.se

 
Marit

Marit

26 februari 2012 11:12

Och här har du också tapetserat. Det är kul med nytt. Jag skulle vilja ändra lite här hemma också men sen så har jag den där envisa saken här hemma (maken), men det går nog med lite list och övertalning ;)
Hoppas att maken din får hjälp snart.

Önskar dig/er en fin och skön söndag!
Krameluttan ♥

http://mammayth48.wordpress.com

 
blessingsrehab

blessingsrehab

26 februari 2012 12:15

Ååå vad vacker bild på headen..Är det där du är uppväxt eva?..Har funderat på att måla om vissa mövler i ett år nu..Än så länge stannar det vid fundering..Bless och frid

http://Blessingsrehab.bloggplatsen.se

 
Roggan

Roggan

26 februari 2012 18:46

Kan förstå att Tacos satt fint men rödvin gillar jag inte.

http://roggansblogg.wordpress.com

 
Simona

Simona

26 februari 2012 19:23

På tal om att tapetsera så kommer det folk till min lägenhet och ska tapetsera båda mina sovrum. Har plockat ned tavlor och fästen och tagit undan lite saker och möbler. Så nu är det mer eller mindre bara sängarna kvar... Ska bli spännande att se hur det kommer att se ut när det är tapetserat. Kram

http://pågottochont:blogspot.com

 
Kaisa

Kaisa

26 februari 2012 19:34

Underbar bild, väcker minnen.... Tapetsera gjorde jag en gång på landet för länge sedan, idag skulle jag inte klara det.... Skönt att maken kommer till ortopeden, fy för denna värk... Kram finaste du!

http://andestyrka.blogspot.com

 
optimist

optimist

27 februari 2012 10:37

Vacker fjällbild, helt underbar, får mig att längta hem till Ångermanland.
Jobbigt för din man med ryggen, hoppas att han får hjälp snart, värk tar all fokus.
Roligt att få lite nytt hemma, det skulle behövas här, men orken är inte vad den borde nu.
Kram!

http://optimist.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eva - 5 januari 2013 15:37


   Hej alla !!   God fortsättning !                                      Var länge sen jag uppdatera mig här. Hoppas ni har det bra.                                    Nytt år och nya möjligheter. 2012 var ett speciellt år. Blev mormor ...

Av Eva - 3 juli 2012 08:45


   Vi hörs  

Av Eva - 20 juni 2012 22:41


  Önskar er alla en fin midsommar. Själv jbbar jag , men slutar två  på midsommarafton. Så jag får vara med och äta sill och jordgubbar med min bror och fru.   Tar en paus ett tag.Tittar in och ser hur ni har det då och då  Återkommer så små...

Av Eva - 20 juni 2012 07:37

Av Eva - 18 juni 2012 13:26


Helgen har åter bjudit på cruising. Här i våran by har det kommit en trevlig tradion. Alla fina bilar cruisar runt vårt lilla samhälle. Jättemysigt. Full aktivtet., med massor av folk  , snygga bilar och faktiskt en sol som lyste.   Nu är det f...

Ovido - Quiz & Flashcards